Gå til innhold

Gravid, men ingenting som tyder på det ?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag er jeg etter beregninger 8+3, og jeg har visst det i 4 uker.

Det merkelige er det at jeg ikke kjenner at jeg er det.

Det eneste er at jeg er litt oppblåst av og til, ellers finnes det ikke spor av noe annet. Ja, bortsett fra to positive gavidtester da (en i uke 4 og en i uke 6) og en uteblitt mens.

Jeg har egentlig tatt dette helt meg ro, men nå begynner jeg å lure litt.

Pga ferie har jeg ikke fått time hos fastlegen før første uken i august,

Jeg er førstegangs, og da blir man vel litt skeptisk og vanskelig,

men man blir jo redd for at noe skal være galt, og det er kjedelig å få vite at noe er galt når man begynner å nærme seg 2.trimester,

Hvis noe skulle ha gått galt, er det mulig å ha en SA uten at det er noen blødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok vanligere enn man tror å ikke kjenne stort den første tiden. Det er jo til og med noen som går hele graviditeten uten å vite at de har barn i magen! Jeg er ca 5 uker på vei, kjenner heller ikke stort bortsett fra litt "mensmage" innimellom. Dette er mitt tredje svangerskap, og med de to andre hadde jeg mye tydeligere symptomer. Satser på at alt er bra til det motsatte er bevist!

Skrevet

For å svare på det siste spørsmålet ditt, så er det mulig å ha en abort uten blødning, det kalles da missed abortion (MA). Vet ikke statistikken, men tror ikke det er så veldig vanlig. Den vanligste er faktisk at alt går bra!

Skrevet

Hei!

Samme her.Ser det er vanlig å ha så lite symptomer.

Så hjertet på ul i uke 6, og nå er j i uke 10 og kjenner ingen ting!

Har ømme pupper,men de har ikke vokst så mye+litt oppblåst om kvelden.

Tror jeg blir en liten gravid jeg.

bekymrer meg for om det er liv,jeg og:(

vi får bare leve i håpet til 12 uke og tenke at dette er like vanlig som å ha masse symptomer!

Skrevet

Hei hei

Husker jeg hadde det på akkurat samme måte da jeg gikk gravid med min første.. Kjente absolutt ingenting før kvalmen kom i uke 6-7 tror jeg. Tipper dere er gravid, men er ikke alle som har så mange symptom så tidlig. Like vanlig det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...