Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Kjenner ei Mari og hun er direkte slitsom, så jeg liker ikke navnet..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Det er et flott navn:) _Tanteungen min heter det. Hun er en luring, og en skuespiller med glimt i øyet helt fra fødselen av;) Go'jenta mi:)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Pent og enkelt navn. Vi lurer også på Mari, blant flere andre navn riktignok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå