Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har verdens BESTE kjæreste,han er 39 og jeg er 27. Vi har det så utrolig fint sammen,men når det kommer til sex så vil jeg si at det ikke er så bra Jeg føler meg utrolig unormale som ønsker å ha sex med han i hvertfall ande hver dag. er jeg da nymf? Han er veldig fornøyd med sex 1x i uka... Før det første så koser vi ALDRI før vi skal ha sex,før det andre så går det ALDRI får meg og får det tredje så koser vi ALDRI etter sex!!!Det virker som om han syns det er best og bli sugd,men han har ALDRI berørt underlive mitt eller tatt meg på puppene.. Det er lissom tøm å rømm nesten.. føler meg som en utrolig KÅT tennåring og ELENDIG i senga. Har prøvd å snakke med han om sexen våres,men det virker som et sårt tema.. han sier da at jeg BARE klager og er ALDRI fornøyd med noen ting.. Er det noen som har det slik som meg?? Er det noe tips?? Føler meg fæl og at jeg IKKE dugger til noe.. Jeg elsker han over alt på denne jord,men trenger virkelig hjelp fra noen.. Sier takk hvis noen tar seg tid til å lese dette og eventuelt svarer meg.. er VELDIG forrtvila Hilsen ei som IKKE er bra nok...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det er han som ikke er bra nok. Punktum finale! Men jeg skjønner jo at dette er et stort problem, særlig hvis han ikke vil snakke om det.. Noen råd har jeg ikke, og syns du er tøff som holder ut. For meg er sex så viktig at jeg hadde vurdert å dumpe hele fyren hvis sexen var så dårlig som du beskriver det!..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Får meg er IKKE sexen alt,men litt har det å si. Vi har det så utrolig fint på all slags måte,men i grunn så er det BARE det jeg sliter med.. Jeg prøver å tenke at en mann i han alder kanskje ikke trenger så mye sex. jeg prøver å finne ut av hva som er big deal lissom. jeg veit lissom ikke helt hva jeg skal si mer.. Nå ligger han å sover mens jeg sitter her og irriterer meg over en dun ting som sex... jeg føler meg ikke akkuart elska når det gjelder sex lissom...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 hehe...han er ung enda;) Det er ham og ikke alder eller andre ting, det er noe i veien med. Og jeg vil bare si at når sexlivet er dårlig, så teller det ca 90% av hele forholdet. Når det er bra, så teller det bare ca 10 %. Sex er foresten ingen dum ting, men en veldig viktig en, som oftest skiller vennskap fra forhold........
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 når jeg prøver å fortelle han så sier han bare det at sånn er han bare. Hvis jeg er så kåt som det jeg er så må jeg gjøre det slutt med han også gå til en annen som kan gi meg mer sex. Da sier jeg til han at det er av HAN jeg vil ha mer sex av,IKKE av noen andre! jeg sitter her å gråter mens han sover kjempe søtt.. Han kunne i det minste BARE kosa meg på ryggen,håre,kinnet osv.. Det trenger ikke å bli sex ut av det. Nærheten er mange ganger nok får meg....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Kanskje det hadde gått bedre dersom du ikke var så opptatt av flaskekoking.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 hvs mener du med flaskekoking? jeg har ikke så små barn lengere
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Et tips, sett dere ned og les litt på erotikknett.no Se om dere finner noe som "høres spennende ut" og nevn for ham at kanskje dere skal prøve? Det er mulig å veilede ham også uten å få ham til å føle seg belært, feks ved å ymte frempå om han kan ta litt på deg her og der under akten, spill litt skuespill og dra ting lenger enn du normalt gjør. Ta på deg selv kanskje til og med. Jeg kommer hver gang sammen med min mann, men ikke uten egeninnsats!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 tusen,tusen takk får tipsene:) Jeg er vedlig takknemlig får det:) Men,jeg LOVER jeg har prøvd ALT som kan tenkes seg med denne mannen,men ingenting er på en måte BRA nok.. jeg føler meg sikkelig negativ når alle kommer med tips,men alt det der har jeg prøvd.. Vi har boblebad,jeg fyllte vann i den igår å spurte om han ville ta seg et varmt bad med meg før vi skulle legge oss,da svarte han:Nei,jeg bobler ikke på sommern kun om vintern. det endte opp med at jeg måtte bade aleine:( noe så trist.Jeg har spurt om vi skal kjøpe sexhuske,men da svare han at vi ikke har noe sted å henge den,jeg føler meg sikkelig hjelpesløs nå
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Jeg må si det igjen. Føler jeg sier dette hver gang det er noe som omhandler sex;) Kjøp et vibrerende egg. Jeg anbefaler Aqua Silk på kondomeriet;) Bruk det på klitoris under akten, og både du og din mann vil få en AHA opplevelse;)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 hadde den mannen gått med på det så hadde jeg gjort det den dagen i morgen,men dessverre så er han ikke sånn heller;(
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 Jeg synes det er veldig merkelig at han aldri berører verken brystene eller vaginaen din. Selv om dette sikkert ikke gjelder ham så må jeg nesten nevne at jeg kun har hørt om ett slikt tilfelle tidligere, og problemet der var at han hadde ..skal vi si..svært konflikterende følelser seksuelt. Uansett så vil jeg råde deg til å snakke ut om dette. Om han nekter å inngå noen dialog så ville det for meg ha vært grunn for å bryte med ham.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #13 Skrevet 22. juli 2009 Hei! Har det alltid vært slik mellom dere eller er det noe som har kommet etterhvert. Jeg var sammen med en mann som var noen år eldre enn meg for noen år tilbake og vi hadde sex en gang i uka. Jeg ble litt fortvilet, da jeg hadde lyst på han hver kveld (og dag for den del), så jeg trodde etterhvert det var noe galt med meg og begynte å holde tilbake. En kveld vi hadde lagt oss lå han og holdt rundt meg, og spurte om det ikke var en stund siden sist vi hadde hatt sex. Men han kunne ikke svare på hvor lenge det egentlig var, sannheten var at det var 3 uker. Jeg tvingte han til å fortelle meg hva han tenkte om det osv, så fortalte han meg at han aldri hadde hatt de driftene jeg hadde. Han var fornøyd med forholdet vårt på alle nivåer, og dette meg sex gjorde ikke noe mer eller mindre med det. Det skal sies at det i dag er slutt og jeg har funnet en mann som er mer lik meg i sine lyster, men "moralen" er vel det at man skal ikke skue hunden på hårene, det er ikke slik at alle menn er kåte som ville dyr. Uansett så er det kommunikasjonen som er viktig, få han til å snakke med deg om det, Fortell han hvordan du føler det, og få han til å forklare deg hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #14 Skrevet 22. juli 2009 Jeg skjønner tanken deres!!! Han har alltid vært slik i sexen. Vi har ALDRI hatt mye sex. Han har vært i forhold før så jeg veit han har hatt sex.. men,lurer jo på om det var slik da han var i de andre forholde.. Men,jeg mener serøst vi har det bra på alle andre måter. Jeg er kjempe lykkelig med han. Men,skulle egentlig bare ønske han ville ha bare LITT mer sex kanskje. Jeg har vært gift der exen IKKE var noe snill mot meg. Vi fikk sammen 4 herlige barn. Etter 5 år orka jeg IKKe mer fordi han sa bestandig det styggeste ord man kan tenke seg til meg Men,vi hadde sex,men det var IKKE ønskelig fra min side,men følte jeg måtte ha det fordi en hver mann trenger det. Da jeg blei gravid var jeg ulykkelig fordi exen mente han IKKe vil ha barn og var heller IKKE klar for det ansvare. Han sa jeg MÅTTE ta abort,men heldigvis så sta og bestemt som jeg er sa jeg NEI,det kommer ikke på tale. Så vi var jo kjærester inntil vidre. Jeg har født 3 premature barn. Ekstremt PREMATURE også. Så det var en tøff tid for alle. Men,jeg er en sterk person så jeg bestemte meg får å bli i det forholde.. Men,tilslutte skjønte jeg at jeg IKKE var lykkelig der og måtte gå vidre med live mitt.Han viste meg ALDRI kjærlighet eller respekt. Det endte opp med at jeg var utrolig dum å var utro med den ende etter den andre. Jeg møtte da den jeg er sammen med i dag får ett år siden. Har ALDRI hatt det så bra. Han viser respekt og gir meg den kjærligheten jeg ALDRI fikk hos exen. Derfor prøver jeg å tenke"er sexen vireklig alt i et forhold så lenge man har det bra på all slags måter?" er det det?? jeg føler meg i grunn bare tom... Men,takk igjen får at dere bryr dere om meg..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #15 Skrevet 22. juli 2009 Synes det høres ut som det er noe "galt" med mannen din jeg. At sex-lysten er forskjellig er greit nok, der er ikke alle like, men at han ikke tar på deg, kjæler med deg og ønsker å gjøre ting godt for deg? Det høres helt merkelig ut.. Første som slår meg er at dette må være en mann som har et veldig konfliktfyllt forhold til egen seksualitet, kan han ha vært utsatt for seksuelt misbruk eller noe? Har han av en eller annen grunn veldig lav selvtillit og er redd for å gjøre ting feil? Det eneste du kan gjøre er jo å prate med han igjen, ikke gå til angrep og kritiser han, da går han bare i forsvar og det er ikke noen god måte å starte en samtale på. Gi han aksept for at dere er forskjellige, at det er greit, at du elsker han og vil ha han akkurat som han er, men siden han aldri vil kose og klemme på deg føler ikke du at han føler det samme for deg. Si at du savner litt nærhet i hverdagen, det trenger ikke være sex, men si at du trenger en klem, kanskje en massasje osv. Hvis du er heldig vekker du lysten i han, men la han styre tempoet, ikke press han, da vil han aldri kose med deg igjen... Jeg har aldri møtt en mann som ikke synes det er opphissende å gi sin kvinne en orgasme, å se og høre henne ha det godt. Derfor høres det så merkelig ut at han ikke vil ta på deg, er han så uerfaren at han ikke vet at vi trenger mer enn et kort samleie for å få orgasme? Nei, kan desverre ikke hjelpe deg mer med denne, han skulle nok vært en tur hos en sexolog eller psykolog, men skjønner at det er nesten umulig å få til med en som tilsynelatende er så uintressert i sex.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #16 Skrevet 22. juli 2009 Kanskje han ikke har kommet ut av skapet enda?...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #17 Skrevet 22. juli 2009 Hvordan kan du si at du har verdens beste kjæreste når han ikke engang har tatt deg på en pupp eller fingret deg til en orgasme? Ikke orker han å høre på deg og dine behov heller.. Dette klassifiserer ikke til verdens beste i mine øyne..
KaMa Skrevet 22. juli 2009 #19 Skrevet 22. juli 2009 Anonym 09.04 Kvalifiserer dine kjærester gjennom hvor mye de begjærer deg? Det finnes andre kvaliteter ved mennesker som veier opp for evt. hemninger. Skulle likt å høre (atter en gang) hvordan denne tråden ville vært dersom HI var en mann. "Perfekt dame??? Som ikke har analsex eller svelger??" Til deg HI så bør du ikke ta hans problemer i forhold til sex personlig. Jeg ville vel lurt på hvilke erfaringer han hadde på området som evt kunne ha hemmet han så. Og så ville jeg skillet mellom kos/nærhet og sex. Og til slutt ville jeg fokusert på meg når jeg tok opp problemstillingen med han, ikke han. Hva jeg ville likt, trenger og ønsker. Ikke hvor han kommer til kort. Evt spurt om hva han ønsker. Anklager passer ekstremt dårlig sammen med sex.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #20 Skrevet 22. juli 2009 Kaskje han syns det er ubehagli at du har såpass mye fokus på dette?? Hvis en mann føler noe press i en sånn samenheng, tror jeg de helle backer unna. Eksprementer litt med deg selv, for å finne ut hvordan du lettest og best oppnår orgasme, for jeg tror det er ganske vanlig å yte litt "egeninnsats" når en har samleie for å oppnå de beste og heftigste orgasmene.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #21 Skrevet 22. juli 2009 Jeg ville ha kjøpt meg en dildo!!! Holdt meg til kun dildoen for en periode, begynnt å se på porno og sett hvordan han reagerte om han iKKE fikk sex på en stund ;-) Kommer til å funke tro meg, ikke få ham til å tro at du tror det er noe galt med deg selv.. Jeg har vært sammen med en fyr som fa f*en i hvor godt sexen skulle være for meg, han orket aldri osv. Så kuttet ham ut, nå har jeg verdens beste kjæreste som bryr seg om hvor godt det er for meg og gir meg sex når jeg trenger det! (mener selvsgt ikke at dere skal gjøre det slutt her) Men når han ikke viser intresse for dine følelser er det jo neppe et bra tegn?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #22 Skrevet 22. juli 2009 Anonym 10.09. Det er nå jaggu forskjell på analsex og svelging av sæd, enn å berøre puppene hennes, høh... Synes han virker litt unormal jeg rett og slett. Ikke ta deg på puppene engang, han må være homo siden han bare liker å bli sugd....
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #23 Skrevet 22. juli 2009 hei på deg=) vi har de helt likt vi to.. jeg har også et utrolig godt forhold med min samboer, jeg er 32, han 30.. han har aldri vært en sex type, og han sier selv han aldri har vært det. han har rett og slett ikke de driftene, og er helt åpen om det. han har aldri oral sex på meg, men elsker å bli sugd selv. men han tar på meg nedentil da. jeg har vært i forhold før som de har vært sex gale, hvor man legger seg om kvelden og vet maset begynner... aldri få dusje ifred o.l, men jeg synes det er bedre som det er nå. vi har ett åpent forhold, hvor han vet jeg kunne tenkt meg oftere sex, men jeg vil jo ikke at han skal ha sex med meg om han ikke vil selv. dette er ikke noe problem lenger, jeg har slått meg til ro med at han ikke er sånn faktisk, tenk på alle kvinner som ikke orker så mye sex da, de er ikke lesbiske fordet, det er en myte at alle mann er evig kåte. jeg vet han elsker meg, og d er d viktigste, han er ikke flink til å vise følelser heller. lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå