Gå til innhold

er jeg ikke bra nok??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens BESTE kjæreste,han er 39 og jeg er 27. Vi har det så utrolig fint sammen,men når det kommer til sex så vil jeg si at det ikke er så bra Jeg føler meg utrolig unormale som ønsker å ha sex med han i hvertfall ande hver dag. er jeg da nymf? Han er veldig fornøyd med sex 1x i uka... Får det første så koser vi ALDRI før vi skal ha sex,får det andre så går det ALDRI får meg og får det tredje så koser vi ALDRI etter sex!!!Det virker som om han syns det er best og bli sugd,men han har ALDRI berørt underlive mitt eller tatt meg på puppene.. Det er lissom tøm å rømm nesten.. føler meg som en utrolig KÅT tennåring og ELENDIG i senga. Har prøvd å snakke med han om sexen våres,men det virker som et sårt tema.. han sier da at jeg BARE klager og er ALDRI fornøyd med noen ting.. Er det noen som har det slik som meg?? Er det noe tips?? Føler meg fæl og at jeg IKKE dugger til noe.. Jeg elsker han over alt på denne jord,men trenger virkelig hjelp fra noen.. Sier takk hvis noen tar seg tid til å lese dette og eventuelt svarer meg.. er VELDIG forrtvila

Hilsen ei som IKKE er bra nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre ka sexen dåkker e for noe for han. Eg gav vel ein x beskjed når eg dumpa han at eg hadde ikkje intensjoner om å forbli en avansert runkemaskin! Så...ja...eg tolerere ikkje sånn oppførsel (som du fremstille her).

 

Du får bare gi klart beskjed om at du -må- snakke om dette, for det går på psyken laus. Hvis han fremdeles sette bakføttene te, så hadde eg nok stilt megsjøl et par spørsmål etterpå.....

 

...eller et triks eg har brukt...sett deg på bakbeina sjøl du. Ikkje no kosing med han heller. Får bli ein kjapp ein ska han ha noe som helst... Spør han koffer så får du bare sei "trenge ikkje du så trenge vel ikkje eg vel...?" eller no i den dur, så kanskje du klare å lure fram ein dialog.

 

Kanskje en barnslig måte å gjør ting på, men....det e nå min erfaring da. Så hvis noen andre har litt "smartere" måter å håndtere dette på, så e jo det bra :)

Skrevet

det var et kjempe bra triks,fordi han er vant til at jeg ALLTID koser og kysser på han. så den var ikke dum.. når jeg har spurt han om han hadde reagert på hvis jeg plutselig slutta å kose og kysse på han sa han at det hadde han reagert på. da spurte jeg han om hvorfor han hadde reagert på det da svarte han:Fordi jeg er så vant til at du ALLTID gjør det. nå skal jeg søren meg slutte med det!!!! TUSEN;TUSEN takk:) du er SUPER!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...