Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Ei lita fisefin jente som har litt fisefine foreldre=P.. er det jeg ser for meg...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Mammaen er bimbo, pappa en solariumsbrun muskebunt som ikke hadde noe han skulle ha sagt da navnet ble valgt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Tror ikke noen heter noe sånt jeg!? I såfall noen foreldre som prøver alt for hardt på å skille seg ut, har komplekser med seg selv og er veldig jålete. Lever i en rosa verden..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Tøffe, som tørr å skille seg ut! Hvorfor i all verden skal "alle" hete det samme????
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Tåpelige, misforstått pretensiøse folk som må hente blikket opp fra egne navler.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Litt alternative folk - litt sånn fremtiden i våre hender-folk Veldig koselige og sosiale, masse venner og "åpent hus"
Gunner Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Tenker ingenting om foreldrene, men syns navnet var stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå