Gå til innhold

Foreldrene til en Willemine da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei lita fisefin jente som har litt fisefine foreldre=P.. er det jeg ser for meg...

Skrevet

Mammaen er bimbo, pappa en solariumsbrun muskebunt som ikke hadde noe han skulle ha sagt da navnet ble valgt.

Skrevet

Tror ikke noen heter noe sånt jeg!?

I såfall noen foreldre som prøver alt for hardt på å skille seg ut, har komplekser med seg selv og er veldig jålete. Lever i en rosa verden..

Skrevet

Tøffe, som tørr å skille seg ut! Hvorfor i all verden skal "alle" hete det samme????

Skrevet

Tåpelige, misforstått pretensiøse folk som må hente blikket opp fra egne navler.

Skrevet

Litt alternative folk - litt sånn fremtiden i våre hender-folk :) Veldig koselige og sosiale, masse venner og "åpent hus"

Skrevet

Fikk akkurat samme inntrykk :)

Skrevet

Tenker ingenting om foreldrene, men syns navnet var stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...