Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Ja, enda en alenemor som vil klage her ikveld... Lei av å være ensom om kveldene, savner noen å dele kveldene med..Har en type men han bor så langt borte ;( Værre blir det når man savner noen...Håper det tar slutt snart, orker ikke å lide på denne måten!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Forstår at du har det vondt. Samtidig har du noen å være veldig glad i. Barnet ditt. Og kjæresten. (Mange er helt alene). Prøv å tenke mer på det du har som du er takknemlig for. Jeg blir nok også alenemor. Ville gjerne hatt noen å dele alt med. Men mest av alt er jeg ubeskrivelig lykkelig for barnet/barna i magen :-) Husk at situasjonen din kan endre seg. kjæresten og du kan flytte sammen. Jeg håper det skjer :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Tja, du er heldigere enn meg. Jeg får ikke "fanget" meg en type, engang. Og jeg har vært alene i mange år mer enn de jeg har sett her inne.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå