BabyBlue Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg er ikke intr. i å selge...jeg bare lurer på om produktene faktisk fungerer?? eller om det er tull!!! Jeg vil bare se bra ut, ikke bli rik
xxxJulianexxx Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Har ikke peiling. Har akkurat takket nei til å selge selv.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har Nu Skin langt oppi halsen.....press, pyramide, you name it..... Har bruker life-pack også har jeg prøv sett og annet. Noe var bra andre ting har bare vært greit nok......... Har hatt ett forhold til Nu Skin siden 2006 on og off
BabyBlue Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2009 Men funker produktene? Jeg har skjønt at det er litt press o.l men det kjøper ikke jeg...men funker produktene så bra som det sies?
Dindagmamma? Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Min venninne selger og bruker NU SKIN. Hun hadde et ganske stygt arr etter bukplastikk som var rødt og veldig synlig. Nå har hun brukt det apparatet på det og arret er mye penere. Bare en tynn hvit stripe som er normalt:o) Venninnen hennes har brukt apparatet på celliuitter på baken og de er visst nesten borte sier hun;o) Lykke til:o)
BabyBlue Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2009 Har også hørt dette med arr at det skal fungere kjempebra...hmm kanskje jeg skal slå til å kjøpe da selv om det er dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå