Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg aner ikke hvor langt på vei jeg er. Siste mens tilsier at jeg bare er 3-4 uker på vei. Men formen hittil (oppkast/kvalme) tilsier at jeg nok har kommet noe lenger.. Idag følte jeg forøvrig at jeg kjente liv. Det føltes som om det boblet inni magen. Nesten som om det "rumlet" - bare at jeg ikke var sulten, at det ikke laget lyd ellerno. Har et barn fra før, og selv om det er 6 år siden forrige graviditet, syns jeg unektelig at det jeg kjente idag, kjentes ut som de første bevegelsene forrige gang.. Men "må" man ikke være temmelig langt på vei før man overhodet kan kjenne liv!?? Har gått på pillen (uplanlagt svangerskap), så innser at jeg jo kan ha hatt mensen opptil flere ganger, selv om gravid.. :-S
Tnica Skrevet 22. juli 2009 #2 Skrevet 22. juli 2009 Jo du må være et godt stykke på vei for å kjenne liv, så den rumlingen du kjente var nok ikke det. Men det er tydelig flere her inne som "kjenner" liv før det omtrent har blitt noe. Les om fosteret fra uke til uke, det levner ikke mye tvil om at det er helt umulig å kjenne liv i uke 3 eller 4 eller 5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå