Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har noen en link til en fødselsvideo som viser en relativt "normal" fødsel, uten komplikasjoner. Er litt redd for å søke på nettet og finne videoer som er mer avskrekkende enn informative hvis dere skjønner;) Hilsen en som er litt redd for å bli skremt :s
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Har ikke tips, men hiver meg på her. Jeg er også nysgjerrig på å se slike filmer men tør ikke se de jeg ikke vet hva er.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg så fødsler på youtube jeg når jeg gikk gravid sist. Men du må ha konto (det er ikke stress å lage seg der) fordi du må registrere at du er over 18 år for å se det (tror jeg) Bare til å søke på fødsel
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg vil anbefale å sjekke ut Jordmødrene på NRK1 sin nettside. Der lå det en nett-serie om et par som skulle ha barn for første gang. Hun hadde en veldig fin fødsel i badekar faktisk.. Helene og Atle heter de, det står øverst til venstre her; http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193 Det var også en veldig fin fødsel på første episode av jordmødrene, ei annengangsfødende som ikke hadde noe bedøvelse. Ropte ikke eller noe.. Var veldig rolig og fin. Men da kan du jo være nødt til å se de andre fødselene også da, for det går vel ikke an å spole. Jeg så alle episodene av Jordmødrene før jeg selv skulle ha, og det var litt forskjellig å se. Men synes det var greit jeg, for da fikk jeg litt innblikk i hvordan det kan bli om det er noe ekstra med en fødsel.. Og jeg ble jo like rørt og glad inni meg hver gang det kom ut en baby. Da var det liksom verdt det da, og jeg kunne ikke annet enn glede meg til det ble min tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå