Gå til innhold

Unge mødre - igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt komisk å plutselig interressere seg for Unge mødre, litt sånn ti år etter alle andre.

 

Er i begynnelsen av sesong 3 nå, og så den episoden hvor hun jenta fra nord som har flyttet til Sarpsborg har fått vite at hun har fått kreft.

 

Stakkars jente, og for en utrolig god innstilling. Noen som vet om det er bra med henne nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får du sett episodene? Jeg vil også se :) Har ikke kanalen 5...for det er der det har gått ikkesant?

Skrevet

Du kan laste ned episodene for alle Unge Mødre sesongene på TVN podcast. Enten går du inn på TVN sine nettsider, eller så kan du laste dem ned gjennom iTunes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...