Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Far er psykolog og mor er sosionom. Bor llitt nord i landet og barnet er født -08/-09. Rolig og beherskede mennesker, koselige, nærmer seg 30 tallet i alder.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Anonym 2318, kommer tilbake til hvor mye som er rett, vil gjerne ha et par svar til;) Kan legge til at de har ett barn til også. Embla.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 "Eira" = Rust! Typisk at batteri blir det
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Ressursterke, høyere utdannelse og solide.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Her i huset er foreldrene til Eira i andre halvdel av 20-årene. Mor er førskolelærer og far jobber med salg. Aner ikke hvorden det er hos andre, for vi kjenner svært få andre Eira'er
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Eira er en modernisering av norrøne Eir...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Eira sin foreldre er oppegående mennesker med normale dager. En og annen uenighet oppstår mellom foreldrene som i alle ander sine hjem Mor er "evig" student, far er sjåfør av yrke. Bor i et praktisk hus i Buskerud fylke. Mor kan en skjelden gang oppfattes som noget hysterisk og rådvill, men klok som hun er kommer hus seg raskt på rett kjøl etter en utblåsning.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Hehe, her var det mye som stemte! Vi bor i Buskerud, men jeg er ikke student og far er ikke sjåfør. Der hadde hun lenger opp mer rett, far jobber inne psykiatrien, men er ikke psykolog. Mor er ikke sosionom, men økonom. Hysterisk og rådvill er jeg sjelden, men utblåsninger og hus på rett kjøl stemmer nok godt;) Og uenigheter har vi vel alle! Hehe... Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Her skjønner jeg faktisk ikke hvorfor du er anonym, da du mer enn en gang har lagt ut info om din familie..de fleste som er her inne en del vet godt hvem du er )
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Jada, trengte ikke det på den siste, men det var greit på de foregående, ellers ville jeg jo kun fått svar basert på nicket, ikke navna til ungene. Og de som er på BiM vet nok ikke det og dette forumet var sist jeg sjekket felles for BiM DiB og BaM...
Ranveig R Skrevet 21. juli 2009 #15 Skrevet 21. juli 2009 Hmmm Bur på vestlandet, mor er mellom 25 og 30, far er litt eldre. Ikkje bhg før 3 år, ull er gull, tøybleier. Mor likar å bake og er opptatt av handarbeid, men kan ikkje fordra husarbeid. Far er nerd på sin hals, har mange mange årgangar av gamle teikneseriar på pc-rommet sitt. Taklar husarbeid bedre enn mor, så mor får ofte beskjed om å rømme huset med ungane så far får vaska golv. Begge foreldra er sofagrisar, likar seg best heime med gode filmar eller seriar (har veggen FULL av dvd'ar). Men dei har og gode nerdevener som kjem innom og puggar hovudstader og flagg med mor, eller speler kort eller rollespel med begge to. Viss det er noko som ikkje stemmer heilt for deg så er det nok fordi jenta vår heiter Eir, utan a til slutt ;-p
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #16 Skrevet 21. juli 2009 Haha, det var nok mye som ikke stemte helt på oss, men noe av det gjør også! Her er både mor og far mellom 25 0g 30. Barnehage fra året på begge to, ull ER gull, tøybleier derimot var ikke greien for meg, men bæring er veldig "in"... Far har ikke tegneserier eller pcting, men MCblader og gamle databøker fra han gikk på IT-Akademiet;) Far er flink til husarbeid, men gjør det nesten aldri. Vi er litt sofagriser, men også veldig sosiale etter flere år i utelivsbransjen. Og veggen er full av DVDer, eller var, mor har lagt dem i bokser;)
Ranveig R Skrevet 21. juli 2009 #17 Skrevet 21. juli 2009 *haha* Glemte heilt bæring. Ergo til storebror (seinast på fjelltur for nokre veker sidan, snart 4 år), og Eir i bæresjal frå dagen etter fødselen ) Dessverre likar ho ikkje verken Ergo'en eller Mei tai'en noko særleg. Tenke seg til at du har lagt dvd'ane i boksar, skamme seg skulle du! Er veldig fornøgd med dvd-veggen vår. http://www.facebook.com/photo.php?pid=1646283&l=e36812c932&id=670782526 No er det litt fullare enn det var for eit år sidan, og vi er så gamaldagse at vi framleis har videospelar og har motsett vegg full av videoar. Skal ha dei på dvd, men det blir på sikt. Godt å ha eiga tv-stove )
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #18 Skrevet 21. juli 2009 Nå er vi så moderne vi da at vi har gått fra DVD til BluRay, så filmene med blått sover overtar sakte men sikkert æresplasseringen hjemme hos oss. Men jeg vil ikke ha dem fremme pga ungene. Har to puffer i stuen fylt til randen i stedet:p Hehe... Hylla har flyttet opp i gangen i påvente av annet bruk (holder på med endringer i disse dager, dritt lei alle filmene! Hehe) Her gikk det i MT fra fødsel med minsta, 1 dag gammel og ut på tur med MT;) Hehe... Begge mine trives godt i MT og jeg har en hel drøss, i tillegg til ei ringslynge (som jeg nå er lei av:p) Har lurt på en Manduca men vet ikke om jeg gidder siden minsta er over året blitt... MT funker jo fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå