Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fjernkontroller... tror den fyller seg opp rimelig fort.. hehe. trur ikke d treng råd til det..

Skrevet

Åja, det er sånn utstillings rom nedi??

..hmm.. Ikke lett å komme på noe i farten..

 

Hva annet har du i rommet?

Skrevet

hehe. ja da er det kanskje ikkeså fint med rot oppi..hva med kaffebønner og skjell... ?

Skrevet

Ja, det er glass, så alt i skuffen blir vi sittende å se på. Hva annet jeg har i stua, tja... den er nokså naken enda.

Har i stua:

En mørk grå 2 og 3 seter (som bordet står mellom)

En svart skinn hjørnesoffa med brunt india bord.

Oscar stolen (en sygg avdanka stressless som vår autistiske Oscar forguder)

TV med hvit lav tvbenk under.

En hvit lav kommode

Et glasskap

Et hvitt skap med glass på 3 av sidene.

2 grønne, store planter på gulvet

et stort svart/hvitt bilde av barna

ei leikegrind overfyllt med fargerike leiker :-)

 

Ellers hvite og svarte lyslykter og mange "lysduppedingser" i glass.

Skrevet

Ah... kaffebønner høres jo litt stilig ut.

Bordet er 90x90 med ei hel glassplate, selvs skuffen er på en måte delt i 4 rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...