Joikaboll@ Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har kjøpt nytt stuebord. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50087072 Trenger forslag til hva jeg skal ha i skuffen.
2smågull Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 fjernkontroller... tror den fyller seg opp rimelig fort.. hehe. trur ikke d treng råd til det..
<3 Legoland <3 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Åja, det er sånn utstillings rom nedi?? ..hmm.. Ikke lett å komme på noe i farten.. Hva annet har du i rommet?
2smågull Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 hehe. ja da er det kanskje ikkeså fint med rot oppi..hva med kaffebønner og skjell... ?
Joikaboll@ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 Ja, det er glass, så alt i skuffen blir vi sittende å se på. Hva annet jeg har i stua, tja... den er nokså naken enda. Har i stua: En mørk grå 2 og 3 seter (som bordet står mellom) En svart skinn hjørnesoffa med brunt india bord. Oscar stolen (en sygg avdanka stressless som vår autistiske Oscar forguder) TV med hvit lav tvbenk under. En hvit lav kommode Et glasskap Et hvitt skap med glass på 3 av sidene. 2 grønne, store planter på gulvet et stort svart/hvitt bilde av barna ei leikegrind overfyllt med fargerike leiker :-) Ellers hvite og svarte lyslykter og mange "lysduppedingser" i glass.
Joikaboll@ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 Ah... kaffebønner høres jo litt stilig ut. Bordet er 90x90 med ei hel glassplate, selvs skuffen er på en måte delt i 4 rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå