EnNySpire:) Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 I dette svangerskapet har jeg blitt lagt inn to ganger på sykehus pga nyrebekkenbetennelse, jeg har så vondt i lysken at jeg ikke klarer å gå lenger omtrendt, jeg har en 3 åring jeg ikke klarer å ta meg av om dagen pga alt det her og utrolig lite overskudd. Jeg sover elendig om natten, jeg har så vondt at jeg ikke klarer å snu meg og det tar meg av og til opptill 5 min å komme meg opp av sengen pga smerter. Sist fødet jeg et barn på 3890 g, 9 dager før termin. Jeg ble innlagt på Haukeland for to uker siden i uke 33 pga kraftige magesmerter, og da regnet de ut vekt på barnet-Han var for 2 uker siden 2880 gr..:S! Og han er sikkert litt over 3 kg alt.. Jeg har jo så vondt i lysken at jeg så vidt klarer å tisse, hvordan skal jeg da klare å presse ut en unge?? Jeg er så bekymret og jeg er så lei... Jeg vil bare bli ferdig med fødsel, men jeg vil jo selvfølgelig at barnet skal få være i magen så lenge som mulig. Men tror dere at dette er noe grunn til å bli satt igang litt tidligere?? Jeg skal til legen i morgen og jeg vil prate med henne om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå