Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Ville bare fortelle at nå er jenta mi under utredning for cøliaki og malapsorbsjon og andre tarmproblemer, vi har fått en ny fastlege som er fantastisk:-) Hun sa at det var veldig positivt at jeg hadde kjøpt den hjemmetesten ( den ga ufullstendig svar forresten ), så takk for det, du som fikk meg på tanken! Utredning hadde jeg krevd uansett før hun får sonde, men nå fikk vi fortgang i tinga:-)
It's all about me Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Så bra at ting skjer. Og skulle det være cøliaki så er ikke det det verste som finnes. Litt hardt i starten men min 3-åring har tilpasset seg så bra og sier fint ifra til andre at det og det tåler han ikke. Men hva viste testen? Ser du skrev at den var ufullstendig, men hva legger du i det?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Det ble feil å skrive ufullstendig, jeg kunne ikke lese av noe svar i det hele tatt. Testen må ha blitt ødelagt på en måte i forkant, var uhyre nøye med instruksjoner. Denne testen kostet 100 kr mindre enn det du sa, kanskje ikke fullt så bra? Men nå får vi jo svar uansett. Jeg vet ikke veldig mye om cøliaki, men hvis det viser seg å være det, er det helt greit..jeg er bare så glad for å få noen svar. Og da er det jo en ekspert her..;o) God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå