Gå til innhold

Hva sover den nyfødte babyen i om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns sprinkelsenga blir for stor, og ønsker en kurv e.l.

Noen som har tips til hvordan vi enkelt kan lage noe selv, eller nettsider hvor man kan finne babysenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo rulle noen tepper sammen eller puter som babyen ikke klarer å dra over seg slik at det ikke blir så stor plass i sprinkelsenga.

Det gjorde jeg med begge mine både når jeg først hadde dem i vugga og etterpå når de begynte med sprinkelsenga. Det heter jo at de er tryggere når de ligger litt tett, ikke har så masse luft rundt seg.

Skrevet

Ja, det finnes jo også noe greier man kan legge i sprinkelsenga som en slags miniseng - for at det skal bli litt lunere for babyen, men jeg vil ha noe mindre de første måndene likevel. En kurv e.l. :)

Skrevet

Sprinjelsenga. Gikk fint fra første natt det. Tror nok de små vennes fort til det. Hvis den lille ikke roer seg kan man vel bruke en dyne og rulle stramt sammen med laken rundt å festelangs kanten eller noe i den dur? Mini her likte seg bedre i den store sprinkelsenga enn i kurven etterhvert! (brukte kurv på dagtid i starten-)

Skrevet

Vi satte bagen til vogna oppi sprinkelsenga den første tiden. Veldig lunt og trygt for babyen oppi der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...