Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Mor er sykepleier eller lærer, far jobber enten i en avis eller så er han bilmekaniker. De er i slutten av tyveårene og er etablert. De setter pris på de gode tingene i livet, så helgehandelen blir utført på Meny med påfølgende tur på polet for å finne en god vin. De prioriterer familien og planlegger en flott familieferie, de liker å være sammen med barnet sitt og ikke forlate han til barnevakt alene mens de er på ferie. De planlegger mest sannsynlig et barn til og håper at dette skal bli ei jente. Når begge ungene har startet på skolen blir det hund i huset for de lærer så mye ansvar av det. De kjører Avensis.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Å? jeg tror de bor i kommunal bolig og sliter med at kompisene til far kommer og forventer nachspiel siden de har leilighet. Foreldrene til Aleksander er mer de som nevnes over.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 hehe, det var pokker meg ikke langt unna;) Dog jeg er ikke ferdig lærer helt ennå, og far jobber ikke som mekaniker, men innen bil ja;) resten stemte ganske så godt også, bare at jeg ikke liker vin da:p HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Alex er en søt gutt, men litt for glad i øl og bilkjøring. Mor jobber innen helsevesnet og er en ufordragelig kvinne og far jobber innen kommunen. men far dør desverre tidlig pga. kreft. Alex er adoptert og er mørk i huden... Det er han Alex jeg vet om ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 oj oj, får håpe min lille ike lever opp til "din" Alex da 22:55 Vil helst ikke at jeg skal bli sett på som ufordragelig eller at pappaen dør tidlig:( Og ser helst at han ikke blir for glad i øl heller:p Og han er hverken adoptert eller mørk HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 å nei du.. foreldrene til alex er fantastiske ) Mor er sykepleier og far er selvstendig næringsdrivende.. de er i starten av 30 årene.. god økonomi, kjærlige og morsomme.. aktive foreldre som trives i småbarnsrollen.. haha.. det er iallefall sånn vi føer oss.. foreldrene til en alex.. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå