Gå til innhold

hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mann min er bedt bort på lørdagen. og svigers drar på hytta fra torsdag til søndag og da må evt mini være med de! Han er 7 mnd og får mme. Han ammes ikke og får grøt og morsmelk....

Probleme er at hytta ligger på trysil! og vi bor da ca 4,5 time unna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med dere sønnen i besøket. Eller bli hjemme

Skrevet

Da ville jeg tatt med lillemann.

Synes det er altfor lenge å være borte fra en på 7mnd.

Men det må dere nesten avgjøre selv. Men siden du spør, så ville jeg tatt han med dit dere skal, eller så går en av dere.

Skrevet

Det er klart at dere må ta med dere sønnen deres!

Vi hadde aldri dratt fra så små barn såå langt unna......

Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke klart å være så lenge borte fra barnet mitt på 7 mnd.

Hadde enten tatt barnet med eller vært hjemme.

Skrevet

Vi er der vi også at det er for lang og for tidlig.. men ville bare ha deres menninger. Vi kan ikke ta han med ditt vi skal det går desverre ikke, men jeg har sagt at gubben kan dra så kan jeg være hjemme. Er hans kompis! Men men Vi skal bestemme oss i morgen! Ingen av oss har sann kjempe lyst til å drikke eller noe. Trives aller best hjemme i sofaen jeg for min del....

Men takk for svar

HI

Skrevet

Det er snakk om noen dager, ikke uker. 3-4 dager bare. Så lenge han får mme, og er trygge med besteforeldrene, så har du vel ingenting å bekymre deg for?

Men du få bare føle om du orker å være borte fra han disse dagene eller ikke.

Skrevet

Føler meg så delt... Vet at han hadde storkost seg med svigers... svigermor er utdannet helsesøster og har høy stilling innen det og svigerfar er sykepleier innen pykratri så det er ikke noe problem sann sett. Men han er jo liten da! Har hatt barnevakt fra en dag til en annen men det har vært fra 5-6 på eftan til 12-13 på dagen etter...

Men dette ville vært fra torsdags morgen til søndag kveld.... hadde vel klatret på veggen her tror jeg.... det samme med mann min! Føler lissom det er så lenge, men vet med meg selv at hadde dette vært neste år når han er 1,5 år så hadde det ikke vært noe problem i det hele tatt...

HI

Skrevet

Tja... datteren min er 20 mnd. og jeg ville aldri sendtg henne bort en langhelg.

Skrevet

Min datter var flaskebarn (uten at det egentlig har noe med saken å gjøre), og jeg var på langweekend (torsdag-søndag) da hun var 5 mnd. Sikkert en grusom mor jeg da, Men til mitt forsvar kan jeg si at det var deilig å komme hjem til henne igjen selv om det var herlig å være på jetnetur!!

Jeg ville som du skjønner ikke stusset på å sende barnet 4,5 timer unna...

Skrevet

Har du virkelig aldri latt besteforeldrene passet barnet ditt ei helg og h*n er snart ett år? wow....

Hvis du vet at barnet ditt blir tatt godt vare på, så hvorfor ikke unne deg ei langhelg med mannen din? Ingen som tar skade av det, tvert imot. Dere får tid til hverandre og være kjærester og fått gått ut med venner, barnet ditt får tilbringe kvalitetstid med besteforeldrene og sett nye omgivelser,

Skrevet

Noen av dere er jo skikkelig hønemødre.. ikke frekt ment... Men fra torsdag til søndag????? Er snakk om noen dager... Ungen kommer sikkert til og kose seg kjempe mye.. og barn har faktisk godt av og være litt vekke fra foreldre...

Så lenge de som skal passe barnet er til og stole på..

Og dere som foreldre har også godt av litt tid sammen og kose dere bare dere to.. være sosial med andre voksne uten og ha med barnet...

Men det er jo helt deres valg. Om du heller helst vil være hjemme så hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Er hønemor, men synes ikke det er spesielt negativt å være det.

Skrevet

Det hadde jeg IKKE hatt noe problem med.

Vi har sikkert hatt mere barnevakt enn noen av dere her inne noen gang har hatt. Om de har vært 3 mnd, 6mnd, 1 år eller mer.

Nei litt "fri tid" må man ha innimellom. Herregud altså. Folk ville fått sjokk over oss ihvertfall. Vanlighvis er det bare en natt de er borte, men en helg gjør meg ingenting heller. En uke på hytta ja da hadde jeg syntes 7 mnd var for lite, men en helg? Nei det syntes jeg ikke.

Flere av vennene våres har minst like mye barnevakt som oss, slik at vi kan finne på ting. De til og med spør om å passe unga så vi kan finne på noe med venner en kveld.

Dere ser han jo det er jo "bare" fredag og lørdag dere ikke ser han.

Skrevet

Hei! Da er saken avgjort.... det blir ikke noen barnevakt fra torsdagen til søndag denne uka... men neste uke så!

Svigers måtte ordne noen ting på hytta og da ville de helst ikke ha han med. og det er greit. Men da spurte jeg ang neste helg og da kunne de ha han! Men det måtte bli fra torsdag til søndag hvis det blir dårlig vær og så kan vi velge hvis det blir fint vær..... dvs dårlig vær så drar de på hytta og fin vær så drar de på sjøen! Men de kunne ha han!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...