Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Bare jeg som irriterer meg over "Hvordan er foreldrene til *det og det navnet*?" Dere har jo ingen som helst forrutsetning for å si noe om det. Har selv gitt datteren min et navn som er på navnetoppen (noe som gikk meg hus forbi når vi valgte navn). Dette navnet har alltid vært min favoritt. Helt siden jeg så "Jeg elsker *navnet*" skrevet på en vegg som liten. Og jeg er verken tenåringsmor eller arbeidsledig. Så det så!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hva er navnet så skal jeg fortelle deg hvem du er! Ingen av navnene på navnetoppen tilsier at du er tenåringsmor eller arbeidsledig. Så ta de rolig. Men en del av de klissete engelske navnene gjør det. Men det har du tydeligvis ikke valgt. De er ikke på topp 10.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hehe... Du må jo ikke ta slikt så alvorlig.. Det er jo bare morsomt å lese..:-) En lek....
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Det er da ingenting å irritere seg over, det er jo bare en lek. Morro å høre hverandres fordommer og tanker rundt et navn er...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Det er jo kjempemorsomt... Ingenting å ta seg nær av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå