Gå til innhold

Kor kjøpe barnevogner: Bergen, Moa, Molde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåken som har peiling på bra barnevognbutikker på desse plassane??

Vogna eg hadde tentk å kjøpe var på tilbud på kidsandcare.no heilt fram te eg va på ul.. skulle vente te den var over før eg kjøpte, men sia har den ikje vore på tilbud.. hehe

Skal ha Phil and Teds, men i sogn og fjordane er utvalget på bunn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Baby Comfort på Moa og kjøpte, på oss ble det Emmaljunga, men de har Phil and Teds også! Men det er vel litt begrenset hvilke farger/modeller de har på lager til enhver tid, men alt kan jo bestilles hvis det er et alternativ da :)

Det er også en plass som heter Storken på Moa, men der har jeg ennå ikke vært så usikker på utvalget her.. Baby Comfort finnes også i Molde, men regner med at det gjelder det samme der som på Moa, at det kan være bestilling på enkelte vogner osv..

I tillegg kommer jo 2010 modellene over sommeren, så hvis du vil ha det må du jo uansett bestille og smøre deg med tålmodighet :) (vår kommer til butikk i september).

Skrevet

hei:)

vi har også vært på Baby Comfort på Moa og sett på vogn. har godt utvalg syns jeg, og vi bestemte oss for Emmaljunga Mondial, men skal vente å se de nye fargene før vi bestiller:)

når i november kommer jenta di maeve? :)

Skrevet

Har termin 15. november :)

Men må vel sikkert gå på overtid som nesten alle førstegangs..men i løpet av november ihvertfall :)

Når har du termin da?

Skrevet

har 17!:) men belager meg på max overtid her også...

bor du i nærheten av ålesund?:)

Skrevet

Er ikke fra byen men har bodd i Ålesund i litt over tre år nå :)

Bor i byen enn så lenge, men har kjøpt oss hus litt innafor, så er på flyttefot i disse dager. Flytting nå i helga faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...