## :D ## Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Nesten litt flaut å si det,men ja! Jeg er livredd for at minsten med redusert helsetilstand skal få det. Er redd han ikke vil klare å bekjempe det.. Er ikke redd på mine vegne,da.. Meeen det går nok helst bra!
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Nei, ikke for min egn del, mn litt for guttungens del, men tar det foreløpig med knusend ro...
Pysjen Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Overhode ikke. Den er jo også mildere enn vanlig infulensa- og ikke flyr jeg rundt og er redd for infulensa hver høst, så hvorfor bekymre meg nå???
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Litt egentlig..det er ganske skremmende. Ble hvertfall redd etter at jeg leste vg i dag. et offer som hadde få eller ingen symptomer, gikk å la seg og døde mens han sov.. grøss:S Minsten min har astma og da er han jo ekstra utsatt.. redd han han ikke greier å bekjempe det:( får håpe vi ikke blir smitta..
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 men han hadde influensa-lignende sykdom i vinter, og det gikk veldig bra. fikk bare litt ekstra med medisiner:) såå...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Nei egentlig ikke. Men så er det ingen i familien som har nedsatt imunforsvar heller. God håndhygene er en lur ting.
Gjest tullatullella Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Ja, jeg er redd - fordi jeg har en liten baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå