Gå til innhold

Utdrikkningslag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle om sitt utrikkningslag eller komme med forslag til hva vi kan finne på?

Er forlover og har bare vært på et veldig kjedelig et :s

Håper på mange svar;o)

Ps: Hun vil ikke drite seg ut.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i alle fall VELDIG fornøyd med mitt utdrikningslag. Jeg ble vekket ganske tidlig og dratt med til Vestkantbadet her i Oslo. Der møtte jeg hele gjengen med jenter som skulle være med og vi hadde et par timer med badstue, kaldkulp og massasje. Deretter dro vi hjem til meg, hvor det viste seg at det var en kokk på kjøkkenet som laget trereters FANTASTISK lunsj til oss jentene. Deretter hadde vi en liten uformell kviss hvor jeg måtte svare på spørsmål om min fremtidige mann før jeg ble ikledt ganske så fæle klær (hentet fra mitt eget klesskap...!!!!! sier vel ganske mye om at jeg trenger å rydde der egentlig) før vi dro ut på byen og tok den gode gamle "stripa" som vi brukte da jeg var ung og nyinnflyttet til byen. Vi traff et annet utdrikningslag på det ene utestedet (menn) og hadde mye morro med dem en stund.

Ellers var jeg i et utdrikningslag hvor bruden fikk sin første dykketime (noe hun alltid hadde ønsket seg). Deretter fikk hun en full behandling på hudpleiesalong før vi kledte vi henne opp i lang rød kjole og lange hansker, mens vi andre jentene hadde på oss sorte dresser/drakter.

Skrevet

Tenk på hva hun ser på som utfordringer. Har hun noe fobier det er mulig å tulle litt med? Er det noe hun ikke kan du mener hun bør lære? F.eks: danse, kjøre bil, skifte dekk osv. Det er kjekt hvis alle som er med også gjør en del av tingene. Da blir det noe artig dere kan le av sammen. Ikke bare av henne. Dere kan f.eks. ta ett danse kurs eller få en handy sexy mann til å lære dere å skifte dekk?

Skrevet

Takk for innspill...

Trenger flere:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...