Gå til innhold

Hvordan er en Andreas og hans foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hiver jeg meg også utpå.

Hvordan er en Andreas og hans foreldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare godt å si om både Andreas og foreldrene hans:-)

De har stort sett god råd, ikke så mange barn, ofte er Andreas enebarn eller så har han en søster eller bror.

Skrevet

Tja en Andreas spiller fotball og gjør det bra på skolen. Er pliktoppfyllende og egenlig en rolig gutt.

Foreldrene er sånne som typisk jobber i posten eller banken osv:)

Skrevet

jeg har en gutt som heter andreas så dette blir spennende :-)

Skrevet

det har jeg også; venter i spenning :)

Skrevet

He, he jeg er hi og det går jo forholdsvis bra foreløpig....

Skrevet

Andreas er en skikkelig morsom unge, han er en skøyer som liker å få folk til å le. Han har glimt i øyet og et smil som smelter både unge og gamle, så han har mange venner.

Han er en filosof, han tenker mye og har mange spørsmål, så mange at en stakkars forelder må begynne å lete etter svar i bøker og på nettet. Han er intelligent og ligger langt foran jevnaldrende i utviklingen på mange områder, både språk, kunnskap og interesser.

Han er bråsint og har veldig temprament, men det glir fort over igjen og da er han like blid. Han er vimsete og sløv noen ganger, går i sine egne tanker og hører ikke etter. Han er på grunn av sine skøyerstreker og morsomme spørsmål og forklaringer, morsomme betrakninger og forklaringer en favoritt hos både besteforeldre og barnehagepersonell.

Foreldrene er voksne, middels utdannet (høyskole) med greie jobber.

Som du skjønner er jeg mamma til en Andreas... Men du ville vel høre fordommene til de som ikke har en Andreas du ;)

Skrevet

Andreas er utrolig vakkert!

Andreas kommer fra en ordentlig familie.

Skrevet

andreas er min nevø og hans foreldre er henholdvis min søster og min svoger. Supre foreldre og en søt liten krabat. Dog har jeg ikke fått så mye inntrykk av lillemann ennå siden han kun er 1 mnd gammel;) Men han sover og spiser og gråter lite, så bedre unge skal man vel lete lenge etter:p

Skrevet

Typisk stabile, ordntlige, A4 foreldre som tjener godt.

Andreas er sjenert og litt nervøs pga litt streng oppdragelse. Men han gjør det godt på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...