Lola2016 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har lest så mye om S.influensa i media og er den mer farlig enn type "sesong" influensa? Det er mange eldre og svake som også dør av den "normale" influensa,,,hvert år! Har vondt i halsen så klart (normalt i dette været:) Men tenker på om S.influensa kan være farlig for fosteret?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Huff jeg og tenker på det samme....det sprer seg jo som bare det nå:-( De sier det ikke er bra for gravide og de som har nedsatt almenntilstand fra før. Skulle gjerne visst mer ang dette jeg og så dytter opp om noen andre vet mer.........
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Har forstått det sånn at det er bare den høye feberen som er farlig for barnet.
strawbs Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Vi spurte legen siden vi var i UK og de vi besøkte ble syke (heldigvis viste det seg at de ikke hadde svineinfluensa), og han sa at vi ikke skulle bekymre oss mer enn ved vanlig influensa. Jeg tror også det er feberen som er det verste. Men håper selvsagt å slippe å bli syk, altså. Det er skikkelig ekkelt å bekymre seg. Man vet jo aldri... Håper dere holder dere friske!
Vimsetrollet Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Jeg tror ikke det er skadelig for forsteret, men gravide er med utsatt pga svekket imunforsvar (?)!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Flere undersøkelser viser at feber i svangerskapet ikke er farlig. Problemet når man er gravid er at kroppen er så og si "kun" opptatt av å skjerme barnet, og ikke mor og at mor derfor ofte blir syk ekstra lenge...
Isla verde Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Ligger litt informasjon om dette på babyverden.no og der er det link videre til pandemi.no. Vi hadde tenkt oss en tur til Mallorca senere, men etter å ha lest det vet jeg jammen ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå