mitt 4.barn har kommet Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Ble strippet i går på termindato, og hadde modningssex i morges:) Håper ting begynner å skje nå. Mener å huske at proppen gikk kort tid før første fødsel. Åååå jeg grugleder meg!!! Hvor lang tid har det gått med dere andre flergangsfødene fra proppen gikk til riene startet?
babyklar er lykkelig :) Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 med nr en gikk d ca 3 timer.. med nr to kom den litt og litt så det gikk noen dager...kanskje en uke..
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hei! Jeg kan svare deg, ut i fra min første fødsel(nov. 2007). Da gikk slimproppen kl 23, og jeg "gikk rundt meg selv". Min mann var på jobbarr., så jeg sendte sms til han den gangen om at han ikke måtte stresse, her har slimproppen godt. Vannet gikk også, litt etter litt, hvis jeg satt på do. Jeg ringte sykehuset da mannen min kom hjem, kanskje klokken var 00.30. Jm mente det ikke var vannet, så vi gikk å la oss. Riene hadde ikke startet da, de startet ikke så mange timene etterpå. Jeg skjønte ikke at det var rier forøvrig, hadde ikke vondt i ryggen kun i magen, så jeg trodde det var kynnere(hadde ikke hatt det i svangerskapet). Det var nok rier. Jeg var oppe en gang i 03.30-tiden, måtte ha meg litt mat. Ja, så da hadde iallfall riene startet og vart en god stund. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå