Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 for noen dager siden var det en tråd her som het "hva av utstyr til babyen kunne du ikke klart deg uten".. eller noe sånt... Det var flere som nevnte nesesuger... hæ, tenkte jeg... nesesugeren?.. jeg har også kjøpt en nesesuger, men har ikke brukt den en eneste gang! nå er ikke lillemann så veldig gammel enda, så det kan jo hende den kommer til nytte senere, og viser seg å ikke ha vært et bomkjøp.. men.. Hvor gammel var deres lille når dere fikk bruk for nesesuger??
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Første gangen ungen blir sause forkjølet, med snørr i hele systemet, tett og umulig kan få i seg mat (amme), DA er nesesugeren helt uunnværlig! Når du har eldre barn som går i barnehage og drar tonnevis av virus hjem skjer det før du aner.. Min jente på 5 mnd er forkjølet for tredje gang i sitt liv stakkar, og før vi skal amme pøser jeg på med saltvann i nesen, suger det ut sammen med masse snørr, og hun får puste mens hun ammer
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg kjøpte også nesesuger etter å ha lest her inne hvor viktig det var å ha en sånn, men jeg har aldri brukt den og sønnen min er nå 2år. Har prøvd å bruke den et par ganger han var tett i nesa, men ikke snakk om at jeg fikk ut noe... Vi har skyllt med saltvann når han har vært tett og det har fungert bra nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå