Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 De er i starten av tyveårene, mulig at mannen er litt eldre og har barn fra før. De har helt greie jobber, mannen er noe fysisk som snekker, mekaniker e.l. De er glad i en fest og har nok ofte barnevakt, gjerne hele helga så de kan være fulle og fyllesyke i flere dager. De leier bolig. De prøvde å være kreative når det gjaldt navn, så ble det et slags hjemmesnekra et.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Hjemmesnekra? Amelia er det et veldig gammelt og vanlig navn.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Far er snekker e.l fra sverige? Mor er "babe"?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Hihi, vi er ganske mye eldre enn det. Men mannen min er snekker ja! (Imponert!) Jeg er relativt høyt utdannet Absolutt ingen babe:p Hatt barnevakt to ganger (ungen er litt over to, men ikke for å drikke oss fulle eller være fyllesyke:p) Og Amelia er langt i fra hjemmesnekra. (Et eldre navn enn Amalie f.eks) Oldemoren min heter Amelia:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå