Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg er nyskjerrig på hva dere mener.... Sånn på ordentlig... Synes det er morsomt dette =)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 vel, jeg har bare hatt negative opplevelser med Steffen, så i mine øyne er Steffens foreldre noen late sinker som ikke oppdrar ungen sin for fem flate øre og bare lar alt flyte. Steffen er en drittunge som elsker å rakke ned på andre for å fremheve seg selv. Og han driver med hasj fordi det er "kult", og skryter av det til alt og alle... Men motbevis meg gjerne:) Jeg får frysninger av alle som heter Steffen, og vil gjerne bli kvitt denne reaksjonen;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Lavtere utdanning, med alt som følger med, og litt rånete kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Tjihi... Kjenne en homofil Steffen... VELDIG homofil..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Uffda, må jo nesten fortelle om min Steffen etter disse reaksjonenen.. Min Steffen er veldig aktiv, elsker alt av sport, løper fort, sykler, spiller fotball osv. Han er også flink på skolen, har gode resultater, men blir fort lei om det blir kjedelig, han liker utfordringer. Han er utrolig omsorgsfull og er kjempeglad i babyer, duller, diller, og koser med dem. Er veldig glad i dyr og ønsker seg alt fra hvite mus, til kaniner, katter og hund. Han er også litt sår, tåler dårlig å bli snakket til, tar lett til tårene. Litt pysete, redd for nye ting. Sånn er min Steffen, og vi som foreldre er vanlige høyskoleutdannede mennesker med jobber i mellomlederklassen. Ikke harry, men litt rocka kanskje Hilsen en annen Steffen-mamma enn hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå