Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Syntes dere Øyvind fra Robinson gjorde et godt valg med Helene Rask, eller likte dere Britt Carin best? Jeg syntes han kunne holdt seg til Britt Carin. Helene Rask har jeg ikke helt sansen for. Jeg var en tur innom bloggen til Helene og den handler jo kun om kropp, trening og matvaner. Ble nesten litt kvalm av henne. Hun er altfor selvgod etter min smak.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Er vel samme hva vi mener??? Er det ikke viktigere hva han Øyvind føler da??
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Åh, herregud, så voksen og fornuftig du var da. Hadde du ikke noe mer å komme med kunne du latt være å svare. Øyvind må ikke akkurat bytte kjæreste etter det forumet mener, så han får fortsatt være sammen med den han vil. Skulle tro jeg drev å tvangsgiftet han sånn som du reagerer. HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Ja og så barnslig du er.. Du kjenner jo ingen av dem så skal du vurdere ut i fra utseende, robinson ekspedisjonen og bloggen til helene?? Hilsen Anonym over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå