Tøffe Tøflus Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 .. i så fall tror nok de ansatte at jeg må ha alvorlige problemer i hodet mitt. Så snart jeg kommer inn i den "kjølige" delen av butikken (mellom frysediskene) får jeg nemlig så vondt i brystvortene (det klør, svir og verker noe sinnssykt!) at jeg ikke har noe valg, bare MÅ klø, eller krysse armene for å beskytte/varme dem.. Føler jeg går rundt som et steinaldermenneske uten kontroll over kroppsdelene mine.. Prøver å gjemme meg for andre kunder, men man vet jo aldri hvem som følger med... Andre som har det sånn?
Nummer 2??? Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hi hi hi Ikke opplevd det... må først få en spire i magen, så vår vi se Klør man så klør man.... Klø der det klør
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Har mannfolka lov å klø seg må da me og få lov?? Å klø seg på puppen e da ikkje halvparten så gale som å stå å nappe loffen på plass igjen liksom... (hahaha..for noen lekre bilder eg fekk i toppen nå da!!)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 hehe morsomt innlegg, men må du klø så klø ivei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå