Gå til innhold

Urinlekkasje:-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nummer to, og nå har jeg fått ett problem som jeg syns er både pinlig, ekkelt og svært plagsomt! Jeg har begynt å lekke urin!!! Jeg tisser ikke på meg, men jeg "skvetter" når jeg nyser, hvis jeg reiser meg fort opp, hvis jeg må løpe, hvis jeg løfter mer enn en kilo. Jeg hadde ikke disse problemene forrige gang jeg var gravid! Jeg må bruke truseinnlegg, og gjerne bytte en gang eller to i løpet av dagen.

Jeg trener knipemusklene mine hver dag, Jeg kniper minst 50 skikkelige knip om dagen. Jeg har også forsøkt med "vaginalkuler", men de syns jeg er så vemmelige at jeg blir kvalm bare på tanken av å ha de der inne. Det samme gjelder sexlivet, jeg er ikke akkurat veldig sugen om dagen... Dette er ikke særlig morsomt, og jeg syns faktisk det er litt pinlig å skulle ta det opp med legen min! Jeg har ikke gått opp veldig mye i vekt, er 32 uker på vei, og har lagt på meg 9 kilo.Ikke det at jeg tror vektoppgang og urinlekkasje har noen sammenheng, men....

Dette var ett skikkelig syteinnlegg, men jeg føler meg nesten lettere allerede. Må legge til avslutnignsvis at jeg har hatt ett fantastisk svangerskap til nå, ingen plager av betydning.

 

Flere som har dette problemet?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ikke alene om det:/ Veldig ubehagelig og ekkelt ja,

er plaget i tillegg med mye utflod. Så det blir mye dospringing

for å stelle seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat samme problemet! Da jeg nevnte det for legen min sa hun at det var fordi den glatte musklaturen var påvirket av relaxin hormonet, og siden jeg hadde fått barn før var den lettere å 'slappe av'. Hun forsikret meg om at det ville ordne seg med knipeøvelser etter fødselen og at det faktisk var en fordel i forhold til en enklere fødsel denne gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...