Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Altså, hva betyr navnet? Hva er det som gjør at noen navn betyr "gode" foreldre og andre "dårlige", eller dårlige mennesker, unge, dumme, smarte osv???? Jeg har to barn: Michael Corine Anastasia hehe, de som kjenner meg vet jo hvem jeg er nå så ingen poeng å ikke sign med nick, men for å få et svar kun basert på navnene gjør jeg ikke det alikevell Men hva sier disse navnene om meg da? *nyskjerrig på hva dere "vet" om meg basert på barnas navn*
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hvordan uttaler du corine? corin eller corine?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Corin for de engelsktalende i min familie og Corine for oss som snakker norsk, Samme med Michael utales på norsk for oss norske men min familie tar den engelske versonen HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 hm, ingen som hadde noe å si når det ble personlig?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Nei, du hørtes så hissig ut at jeg tror jeg står over.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 hehe, lagt ifra hissig, bare intr i hva navnene vi har valgt sier om oss;) Baser kunn på det er det morro å se hva folk kommer frem til;) HI
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Javel, jeg kan prøve.. Jeg tror dere var voksne da dere fikk barn. At dere traff hverandre gjennom studier, jobbe eller reiser. At din mann er utenlandsk, derfor må dere nesten finne navn som fungerer på begge språk. At dere begge har høye utdannelser og er oppegående folk.. Og at du er litt nærtagen.. hoho.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå