kh00 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei ! Vi lurer på å skaffe oss 2 kaniner, har 2 barn på 4 og 8 år og lurer på om det passer for dem. Har tenkt å ha dem ute isåfall. Må man helst sterilisere kaniner, kan to hunner være sammen? Det er tydligvis litt delte meninger om dette. Vi har katter fra før. Takk for gode råd.
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 jeg ville ikke gjort det... kaniner er kjedelige dyr. ikke spes glade i å kose. skal ha masse omsorg og kontakt for ikke bli veldig asosiale og hissige
kh00 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Takk for synspunkter, flere som har erfaringer?
Elsker jenta si<3 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Kaniner er greie å ha som kjæledyr,men det er viktig at de blir holdt på med hver dag,ellers blir de ikke tamme.. Husk også at mange barn går lei etter hvert..
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Naboene nede har fått kaniner nå Emma synes det er så kjekt! Jeg hadde kanin når jeg var liten,og jeg var sååå glad i den! Gikk tur med den i bånd også hehe. Tror det kan være gøy å ha kanin som kjæledyr,det synes iallefall jeg!
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Joda, veldig gøy å ha kanin som kjæledyr, MEN det er endel jobb... Stell av bur f. eks., og ikke minst lufting og kosing hver dag... De er supersøte osv., men man går som regel fort lei.. To hunnkaniner bør vel ikke holdes sammen mener jg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå