Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Min er snart seks mnd og ganske så sterk i ryggen, føler meg ikke helt trygg på det men ser at vippestop fungerer dårligere til mating nå enn da vi begynte med fast føde. Når er det vanlig med babystol?
MrsL1 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 vi satt lille i stolen da hun var 6 mnd, men med litt polstring i ryggen, en vogn dyne eller noe... og selvfølgelig under oppsyn hele tiden=)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Ha setet på øverste hakket så får babyen god støtte.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 når babyen klarer å sette seg opp selv er min mening;) Men jeg er litt hønemor når det gjelder rygg og slikt da:p Min sønn satt i vippestol og fikk mat frem til han satt seg opp selv når han var 8-9 mndr Dog satte besteforeldre hans ham i høystol noen ganger når han var på besøk der, og jeg gadd ikke å krangle med de om det;) Men her hjemme var det ikke tripp trapp før han satt selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå