Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Ingeborg Linnea Jonathan Sofie Aurora Teresa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det vet jeg ikke for jeg kjenner dem ikke. Er så drittlei disse diskusjonene om "typisk ung mor navn" bla bla bla. Jeg kjenner en 40-åring med en Isabella og en Leander, og jeg kjenner en 19-åring med en William, en 18-åring med en Johan og en som er 22 med tvillinger som heter Kari og Jacob.
OsloMor Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 De tenker jeg ,helt ærlig, ingenting om. Høres ut som en helt alminnelig avdeling i en hvilken som helst barnehage.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 ...ERGO, så stemmer ikke disse tåpelige teoriene på alle!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Ingeborg har høyt utdannede foreldre som er sværet interessert i henne. Linnea har foreldre uten utdanning som handler disneyprinsesser over hele linja Jonathan er broren til Linnea Sofie kan være hvem som helst Aurora sine foreldre kjøper økologisk mat og fairtrade klær, litt rare men snille Teresa bor alene med sin platinablonde mamma som ser eldre ut enn hun er, pappaen har flyttet tilbake til hjemlandet.
It's all about me Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Foreldrene til Linnea er kjempekoselige, de andre sine foreldre har jeg aldri møtt.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Ahaha... Ler litt av hva "anonym" sier om foreldrene til de forskjellige... Egentlig en smule enig... Tjihi
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Jeg også, men må legge til at moren til Teresa angrer bittert på at hun ikke heter Celina Sienna. De valgte Teresa fordi de skulle ha et navn som gikk på begge språk, men nå er jo pappaen ute av bildet. tihi
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Ehh.. Vi har ei lita Linnea. Har begge videregående utdanning og holder nå på med universitetutdanning/høgskoleutd. Og er det noe jeg hater over alt på jord, så er det prinsessegardiner, dynetrekk+++ Så det stemte særdeles dårlig!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 He, he 20.30 Det må jo være noe i det for jeg nikket og var enig i alt 20-30 skrev. Eneste jeg kunne satt litt spørsmålstegn ved er at Aurora begynner å bli veldig vanlig navn. Så det er ikke bare foreldre som kjøper økologisk mat og fairtrade klær som bruker det navnet. Men det var de som startet med det. Man kan faktisk ta feil, men det må jo være noe i det når jeg har akkurat de samme assosiasjonene.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Den Linnea kommentaren passer perfekt på en slektning av meg (på 19) som nettopp fikk barn..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #13 Skrevet 21. juli 2009 Ingeborg - "voksne" foreldre, med høyere utdanning eller under utdanning. Linnea - om en velger navnet nå er en ganske mainstream og opptatt av å passe inn. Jonathan - ligger etter navnetrenden og er litt uselvstendig. Sofie - litt kjedelige? Aurora - et litt "farlig" navn. Kan raskt bli det nye Thea og litt slum. Teresa - ingen ass. Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå