Gå til innhold

Hva tenker du om foreldrene til...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingeborg

 

Linnea

 

Jonathan

 

Sofie

 

Aurora

 

Teresa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke for jeg kjenner dem ikke.

 

Er så drittlei disse diskusjonene om "typisk ung mor navn" bla bla bla.

 

Jeg kjenner en 40-åring med en Isabella og en Leander, og jeg kjenner en 19-åring med en William, en 18-åring med en Johan og en som er 22 med tvillinger som heter Kari og Jacob.

Skrevet

De tenker jeg ,helt ærlig, ingenting om. Høres ut som en helt alminnelig avdeling i en hvilken som helst barnehage.

Skrevet

...ERGO, så stemmer ikke disse tåpelige teoriene på alle!

Skrevet

At de har valgt fine navn til barna sine.

Skrevet

Ingeborg har høyt utdannede foreldre som er sværet interessert i henne.

 

Linnea har foreldre uten utdanning som handler disneyprinsesser over hele linja

 

Jonathan er broren til Linnea

 

Sofie kan være hvem som helst

 

Aurora sine foreldre kjøper økologisk mat og fairtrade klær, litt rare men snille

 

Teresa bor alene med sin platinablonde mamma som ser eldre ut enn hun er, pappaen har flyttet tilbake til hjemlandet.

 

 

Skrevet

Foreldrene til Linnea er kjempekoselige, de andre sine foreldre har jeg aldri møtt.

Skrevet

Ahaha... Ler litt av hva "anonym" sier om foreldrene til de forskjellige... Egentlig en smule enig... Tjihi

Skrevet

Jeg også, men må legge til at moren til Teresa angrer bittert på at hun ikke heter Celina Sienna. De valgte Teresa fordi de skulle ha et navn som gikk på begge språk, men nå er jo pappaen ute av bildet.

 

tihi

Skrevet

Ehh.. Vi har ei lita Linnea. Har begge videregående utdanning og holder nå på med universitetutdanning/høgskoleutd. Og er det noe jeg hater over alt på jord, så er det prinsessegardiner, dynetrekk+++ Så det stemte særdeles dårlig!

Skrevet

He, he 20.30

 

 

Det må jo være noe i det for jeg nikket og var enig i alt 20-30 skrev.

 

Eneste jeg kunne satt litt spørsmålstegn ved er at Aurora begynner å bli veldig vanlig navn. Så det er ikke bare foreldre som kjøper økologisk mat og fairtrade klær som bruker det navnet. Men det var de som startet med det.

 

Man kan faktisk ta feil, men det må jo være noe i det når jeg har akkurat de samme assosiasjonene.

Skrevet

Den Linnea kommentaren passer perfekt på en slektning av meg (på 19) som nettopp fikk barn..

Skrevet

Ingeborg - "voksne" foreldre, med høyere utdanning eller under utdanning.

 

Linnea - om en velger navnet nå er en ganske mainstream og opptatt av å passe inn.

 

Jonathan - ligger etter navnetrenden og er litt uselvstendig.

 

Sofie - litt kjedelige?

 

Aurora - et litt "farlig" navn. Kan raskt bli det nye Thea og litt slum.

 

Teresa - ingen ass.

Anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...