ApriIbaby Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 En tidliger god venn av oss ringte her tidligere og lurte på om vi ville komme på bursdagsfesten hans i august. Vi takket ja med forbehold om barnevakt. I dag fikk vi mail der han takket skrev hvor glad han var for at vi ville komme. Han informerte samtidig at det kostet 400 kr pr person i inngang (!!!) og at han i stedet for gave gjerne ville at vi skulle bidra ved å handle noe i butikken hans (Natures own greier). Er han helt på styr?? Eller er jeg helt på styr?? Det er det frekkeste..... Vi får i hvertfall ikke barnevakt :-(( *grrrr*
Tante Gustava Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Den bursdagen hadde i alle fall jeg ikke gått i....
cherry coke Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Hehehe...skal han servere kaviar, gåselever og champis??= Ja, det var frekt!
power puff Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 det går vel ikke ann og be folk om?? sær type spør du meg. jeg hadde ikke gått i den bursdagen
Monajenten Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Hehehe det var litt i drøyeste laget;-) Jeg og en venninne som har bursdag på samme dag som meg, har tenkt å ha stor fest når vi blir 25, med leid lokale og dj osv. Da kommer vi til å ta inngangspenger ISTEDENFOR gave, men da snakk om max 100 kr liksom;-) Ang. butikken hans så var det jo forsåvidt en god idé, hadde man sluppet inngangspengene;-) Da får han jo både butikken gående pluss at dere får kjøpt noe. Hadde det kun vært det, hadde jeg syns det var smart! Meeeen jeg hadde nok ikke fått barnevakt på den festen, jeg heller, hehe;-)
Trenger hjelp!! Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Hadde ikke gått og hadde gitt grei besjed om hvorfor.Herre såå frekt.
-Lane- Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Så spennende. Jeg hadde definitivt dratt (om jeg hadde barnevakt). Kanskje han har klart å hoste opp noe mer spennende enn det samme gamle bursdagstyret Hadde jeg hatt dårlig med penger ville jeg heller gitt blanke i å handle i butikken hans. Er han en venn ville jeg ha sendt en mail tilbake å spurt hva jeg skal betale 400 kroner for også. Så freidig ville i alle fall jeg vært med mine venner.
Joikaboll@ Skrevet 21. juli 2009 #10 Skrevet 21. juli 2009 Hehe.... en fin historie du har der. Selvsagt får dere ikke barnevakt :-)
MintCondition Skrevet 21. juli 2009 #11 Skrevet 21. juli 2009 Vilt drøyt. Har selv arrangert stor 30-årsfeiring med en god venninne, vi sto for alt av mat, gjestene hadde med seg til eget komsum samt at alle hadde med én ting hver til frokost dagen derpå. Såklart man ikke får gjestene til å betale for en bursdag!
cherry coke Skrevet 21. juli 2009 #12 Skrevet 21. juli 2009 Men du må jo bare spørre han eller finne ut hvorfor han tar 400 kroner? Jeg er kjempenysgjerrig!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå