♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Skal på Ultralyd 14 august, enda ei stund til. Men vil gjør det slik som sist gang med å ha navnene klare. Har enda guttenavne fra sist gang som er Andreas, men e litt usikker... Og kommer ikke på noen fine navn, står helt fast... Så vist dere er sååå snille å komme med mange navne forslag blir jeg kjempe glad )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 skal prøve å rammse opp noen navn jeg kommer på i farten, både av navn jeg selv liker og ikke liker;) Isak mathias Tobias Jonas Emre gabriel Karsten Daniel Stefan nathanael philip Birk Nickolai Jonatan eller er det noe typer navn du er ute etter?? hva heter barnet du har fra før??
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 tusen takk ) er ikke ute etter noen spesielle navn og er ikke opptatt av at det skal passe til jenta mi sitt navn..
Lilleleen Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 jeg har også noen forslag:o) Håkon Kristoffer Emrik Henrik Jørgen Sebastian Andrè Jacob Marcus Magnus Marius Theodor Martin Sander Johannes William Arthur Edvin Sondre Sindre Alexander Patrick Are
edition Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Noah Jakob Nikolai Kasper Leander Jesper Markus Marius Fredrik Kenneth Fins masse sider med navn:) ssb.no feks ;p
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 22. juli 2009 #6 Skrevet 22. juli 2009 Alexander Adrian Christian / Kristian Joakim Martin Erlend Benjamin Henrik Bendik
Jahoo Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 http://www.barnimagen.com/felles/bryllup_og_daap/navnevalg_for_gutter_i_2008/(language)/eng-GB Her er alle moderne guttenavn omtrendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå