Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 vondt på baksiden av rompa med strålinger nedover lårene, særlig når jeg skal skyve beina framover. Kan det være isjas? har ikke plagdes med dette før...andre som har det sånn?
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 jepp, har det på samme måten! utrolig vondt til tider!! hadde lignende smerter før jeg ble gravid, å da ble det diagnostisert som isjas. Har ikke tatt det opp med legen min enda, siden det fortsatt bare kommer og går, men skal ta det opp når jeg skal til neste kontroll i august. Jobber som hjelpepleier, så har ett ganske belastende yrke. Så har vært endel plaget den siste tiden på jobb med ililngene nedover lårene og nederst i ryggen.
Tweak Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har samme smertene men kun i venstre fot. Legen mente det kunne være isjasnerven som var kommet litt i klem. Smertene varierer i allefall fra dag til dag og blir verre når jeg går mye. Er det noe man kan gjøre for slikt?
line_mor Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 hei, jeg har det på samme måte i tillegg til vondt når je ligger sitter eller går en stund, er en gammel skade fra hesten min tråkket på meg i korsryggen som blir helt forferdelig vond når jeg er gravid, gikk ikke akkurat fort over sist så nå er det kiropraktor, har prøvd det nå men hjelper ikke så lenge det er hormoner som påvirker bekken og div til fødsel, har bekkenløsning i tillegg,så er snssrt så je ikke er særlig flyttbar, men håper det blir bedre etter fødsel,
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Samme her..stråler ned rompa fra korsryggen om jeg går mye en dag....trodde først det var bekkene men mulig det er nerven som ligger i klem. Kommer og går hele tiden... Regner med det ikke er så mye å gjøre anna enn å hvile når man kjenner det gjør vondt.
lille frø, mor til to Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Plages og med dette. Stikker skikkelig i rompa. Spesielt etter jeg har trent løping.
beibiboom Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Ja!! Og hele sist svangerskap lurte jeg på hva dette var. Denne gang var det en venninne som sa legen hadde kalt det hun slet med for svangerskapsisjas, og jeg forstod med en gang at det var dette jeg slet, og sliter, med. Irriterende og vondt!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2009 har også tenkt at det var begynnende bekkenløsning men synes det var underlig med strålingene. Merker at det blir verre når jeg går mye, men jobber som sykepleier så vanskelig å hvile så mye på jobb... Irriterende, har lyst til å holde ut i jobben leeenge:) har kjøpt meg nye arbeidssko nå, som "gynger", kanskje det kan forebygge litt.
tremamma Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 Hadde det en periode, men nå har det gått over. Det er helt utrolig, hadde aldri trodd det skulle gå over. Herlig!! Er i uke 25. Det var vel verst rundt uke 20-22. Så det er håp om bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå