Gjest Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Kan noen hjelpe meg? Leste et nydelig dikt for en stund siden her, men glemte dessverre å skrive det ned. Handlet om noen små hender som roter og griser til nå, men at man vi savne den tiden fordi den går så fort...noen som forstår hvilket jeg mener?
jente08 <3 jente11 Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det hender du blir sliten Fordi jeg er så liten Jeg setter merker alle steder Og det gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt vesle avtrykk Så du kan huske å forstå Hvor søte hender jeg hadde Den gangen de var små
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Nå er jeg kanskje pirkete, men jeg synes det flyter bedre skrevet på denne måten (er bare et par linjer som er skrevet om). Det hender du blir lei deg Fordi jeg er så liten Jeg setter merker overalt Og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt vesle avtrykk Så du kan huske å forstå Hvor søte mine hender var Den gangen de var små
jente08 <3 jente11 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Husket bare jeg fikk diktet på mail og fant det ved å søke opp- copy paste! Det er lov å være pirkete:)
Ranveig R Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Eller på nynorsk Det hender du vert lei deg fordi eg er så liten Set merke alle stader og gjer deg ganske sliten Men kvar dag vert eg større - ja ein dag er eg stor Og alle mine avtrykk er berre svake spor Her er mitt vesle avtrykk så du kan hugse på Kor søte mine hender var den gong då dei var små )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå