Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kjenner jeg spark fra den lille (21 uker), der jeg omtrent kan kjenne at det er en liten fot som sparker der inne. Nå er det ingen tvil lengre. Har morkaken i fremre vegg så har ventet leeeenge...

Men nå kjenner jeg det ikke hver dag da, og når han sparker er det ca 4 spark så blir det stilt igjen... Lurer litt på at han må ligge akkurat rett for at jeg skal kjenne det siden det er sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig :o)

gleder meg til å kjenne mitt lille nurk...men er bare 15+5, så i følge jordmor er det altfor tidlig...

men føler alle her inne har kjent noe omtrent fra embryostadiet, så vet ikke om jeg bare ikke kjenner godt nok etter eller hva det er :o)

hyggelig for deg i alle fall at du endelig kjenner!

Kos deg masse med aktiviteten :o)

Skrevet

Mener jeg kjente noe for noen dager siden, men kan ikke være helt sikker. Jeg er nå 12+4, men er andregangs, og da er det visst ikke umulig å kjenne tidlig. Gleder meg også veldig til jeg begynner å kjenne det ordentlig. Utrolig koselig og spesielt å kjenne og ikke minst se bevegelsene til babyen hele tiden:)

Forrige gang kjente jeg liv fra ca uke 16, så regner med å begynne å kjennelitt mer om en uke eller to denne gangen:)

Det må være ekstra godt å kjenne når du har ventet så lenge! Kos deg masse med sparkene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...