Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 hei hei:) var på ul i dag og fikk se den lille igjen:) Ble satt frem igjen så på torsdag flytter jeg over til 2 trimester:D den lille var veldig livlig og beveget seg så mye at det var nesten umuligt å få noen bilder til. hehe. går det bra med deg?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hei på deg Håpefull. Har bare venta på deg. Visste at du kom til å bli flytta frem igjen. Tenker du er glad. Er kjempeglad på dine vegne. Velkommen inn til torsdag. Her går det fint. Tror jeg kjente liv her om dagen. Håper det ihvertfall. Symptomene har nesten forsvunnet bortsett fra hard mage, tisser ofte, men heldigvis bare 2 gng på natta nå istedet for 6. Lett halsbrann av og til, og merker det i bekkenet. Brystene er nesten ikke ømme lenger. Hvordan står det til med deg da? Minkende symptomer hos deg og? Skal ta ul igjen til tirsdag så håper det er liv der inne. Er 12+3,men blir sikkert satt litt tilbake selv om jeg nøyaktig vet eggl.dato. Tok du innvendig eller utv. ul? Ha en topp kveld. Klem
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 hehe her i helga kom kvalmen og brekkningene på meg, hehe. Men ømheten i puppene avtar litt nå, har fått masse blodårer som jeg la merke til i går faktsik:p hehe. Så det gikk ikke så greit på jobb eller noe i helga, ble kvalm å kasta opp av matlukta, så nå sykemeldte legen meg 70% for jeg kan ikke gå å kaste opp hvert 10 min:p hehe. VAr utrolig kjekt å se den lille sprelle og lage liv inni magen min, nå ble det veldig klart at jeg er gravid og at det er liv i den lille spira vår:) jeg har hatt utvendig begge gangen:) å har sett masse på det. I dag var det litt vanskelig å få tatt bilde for h*n beveget seg så mye:) håper du får se like mye som jeg fikk se i dag:) hehe. når merke du at en har bekken løsning?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 hehehe, tenker det var artig å se ja. Gleder meg veldig til å se. Så kjedelig med kvalmen din. Jeg ble litt kvalm med brekninger igjen nå ikveld. Hvis d er en dag jeg har spist lite så kommer kvalmen. Godt du er sykemeldt. Bekkenet merket jeg før grav.testen slo ut. Merker det blir værre og værre. Trener på spenst, men merker det er mindre og mindre apparater jeg klarer nå. Selv ved trening flere dgr i uka har jeg klart å gå opp hele 4 kg allerede. Men sluttet å røyke 2 uker før jeg ble gravid, så litt av vektøkninga kan vel skyldes dette. Gleder meg utrolig til tirsdag. Har jo lest så mye om ma her så er utrolig redd for at det skal skje, så håper alt står bra til til tirsdag. Da ken jeg endelig roe meg helt. Ser blodårene mine og veldig kraftig nå. Brystene har vokst ekstremt hehe.Håper jeg og får utvendig ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå