Gå til innhold

noen som har emmeljunga scooter her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du være så snill å måle hvor lang den er i ryggen??? er detb plass til en på 2 år + i den??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den i bila til gubben men den er mer enn lang nok til enn på 2 år.min 4,5åring elsker å sitte i den(bruker den til lillebror på 8mnd).4åringen er veldig lang å allttid vært det å det har aldri vært noe problem

 

Skrevet

Vet ikke hvor lang den er jeg, men jenta mi på 5,5 år får plass;) Sitter ikke like godt som 1-åringen selvfølgeleig, men er jo en pekepin på hvor lang den er...

Kjøpte den når jeg byttet ut kombivognen og er superfornøyd! Lett å løfte, rel. liten, god å trille, lillemann sover godt i den og han like faktisk å sitte i den også- han har aldri vært noe glad i å sitte i vogn;)

Skrevet

Jeg har den til lillegutt på 18 mndr.. Kjøpte vognen selv fordi ei venninne av meg brukte den til sin datter senest i 4-5 års alderen.. Og hun er LANG! 6 år og 135 cm nå

 

Vogna står i bilen akkurat nå.. SÅ orker ikke gå bort på parkeringsplassen for å sjekke..

Skrevet

TAKK:) er dere ellers fornøyde med den da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...