Gå til innhold

var på ul i dag:D helt utroligt jenter:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag var jeg på min andre ul etter ferie og alt sånn:) fikk se den lille igjen, å gud så livlig h*n var:D den viftet med armer og ben og rullet seg rund å hele pakka:) det var et fantastisk syn jenter:D tidligere ble jeg satt tilbake på hvor langt jeg er på vei, men nå ble jeg satt fram til 11+5 så på torsdag går jeg over til andre trimester:) noen andre som har vært på ultralyf å sett den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh... heldige du. Dette hørtes helt fantastisk ut :) :)

Tenk noe så flott som å se at det er liv der inne. Kan tenke meg du er lykkelig nå.

Jeg har ikke vært på UL enda... oppdaget det nettopp at jeg er gravid. Så jeg er bare 5+ 5 i dag. Skulle gjerne likt å visst om det er noen hjerteslag der, når kan man få innvendig UL egentlig?

Når var din første UL forresten?

Masse lykke til videre! ;)

Skrevet

min første ul var jeg ca 8 uker på vei, den ble tatt utvendig her i stavanger, så hjerte slo og tydlig kroppen og hodet:) hjerteslag fantes allerede da, det slo ca 133 slag i min da:) I dag slår det 163 å er en turbo som lever inni meg nå:) Fikk se en fot som spratt her og der, en arm som viftet og så rullet h*n seg rundt:) Jeg har betalt for begge ul mine, men jeg ville se å sørge for den lille har det bra, å nå er jeg 10 kilo lettere:) Har ingen mage, fordi jeg fikk vite i dag at jeg har innoverbøyd livmor, så kan ta maaange uker til før jeg får mage, men jeg trives med den lille kula jeg har nå:) tiden går veldig seint i begynnelsen, i know:) hehe men nå skyter tia forbi:P er dette din første? dette er min første, helt sykt å tenke på vi har et liv inni oss:)

Skrevet

Wow!!!! Så moro! Jeg har ikke ord... Det er stort!

At man kunne se så mye allerde i uke 8 på utvendig hadde jeg ikke trodd. Godt å få det bekreftet ja. Jeg skjønner godt at du valgte å betale ekstra for å å sjekke at alt er bra. Det er jo en viss bekymring der hele tiden. Man vil liksom vite :) Du har nok en goood følelse inni deg, vel undt. Magen kommer etterhvert alikevel, bare digg å vite at alt er i orden.

Det er min første også. Litt rart, for det var ikke planlangt. Jeg har faktisk blitt gravid etter at jeg tok angrepille. Jeg er ikke sammen med faren, men vi har bestemt at det skal gå alikvel. Nå den sitter etter å ha tatt den pilla har jeg bare fått strekere og stekere følelse på at dette er rett. Jeg klarer nesten ikke vente på UL. Lurer på om jeg skal sjekke muligheten her.

At det er liv inni magen er virkelig bare helt sprøtt. Unikt!

Skrevet

hehe ja det er en helt syk følelse å være gravid:) jeg har ikke hatt så mye symptomer før nå når jeg har fått morgenkvalmen på kveldene og brekker meg av enkle lukter og hvis jeg ikke spiser ofte:) har litt ømme bryster med masse blodårer på:P det har komt de siste ukene. Ellers var jeg i fin form før jeg gikk inn i 11 uke, nå sliter jeg med hodepine, kvalme, brekkninger, løs mage, trett, utrolig vondt i korsryggen når jeg jobber ( er blitt sykemeldt 70% pga veldig utsatt jobb, får ikke jobbe mer enn 3-4 timer daglig) og så sover jeg veeeldig tungt å tisser rundt i 6/7 tiden hver morning:p hehe så jeg fikk alle symptomene nå etter 11 uker:p hehe så alt er muligt når man er gravid. Jeg vil bare gi deg et råd, er du bekymret så bestill en privat ul, selvom det koster litt, så er det verdt d! å ikke tenk på noe med spontanabort, jeg har ikke lest noe om det, og har bare tenkt positivt om at alt går fint:) Er jo bra barnefaren vil at dere skal ha barnet, å hvis han ønsker det må han få lovt til å bli med på ultralyd og jordmor timer, hvis han selv vil da-;) Jeg er samboer å vår er planlagt, hun/han ble jo til veldig fort, hadde bare prøvd i 3 mnd og vips så satt den lille spira vår:) hehe. Du har mange kjekke uker foran deg, å blir kjekt å følge med på hvordan det går:P

Skrevet

Vi var på UL i dag, var kjempe morro å se den lille:o) det ble mer virkelig, også så aktiv da:o)

Vi fikk vite at alt var bra og jeg fikk ny termin 4 feb. den gamle var 10 feb:o)

Skrevet

hehe jeg fikk og termin 10 feb først, men nå er de veldig usikkre, så blir satt skikkelig termin på ultralyd i uke 18:) var det ikke herligt å se den lille sprelle og kose seg inni deg?:)

Skrevet

Så herlig :-DDD Gratulerer!

Jeg har også sett min lille ja;) Jeg var 9+3 da jeg var hos gyn. Den rørte på seg den også ;) Stas!! Gleder meg til neste ul.. men det er ikke før i uke 18 :( Blir lenge å vente ja, hehe.. kanskje blir det en privat ul ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...