Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Før du vurderer dette, vær så snill å se dette klippet!
togutter Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 huff, nå ble jeg kvalm! Var ei dame som prøvde å selge på meg dette idag, da jeg har simo kombi vogn.. Men ikke søren heller etter å ha sett dette.. Har bilstol, og skal bare bruke den! Takk for snuttet, selv om jeg ble litt uvell...:-)
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Føler det er enkler eå vise denne enn å forklare, lettere å forstå hvorfor det ikke er lurt når en ser det med egne øyne. Vi vurderte også dette til nr 1, og er utrolig glad for at vi ikke valgte det! Vi har 1,5 time hjem fra sykehuset, men blir bilstol uansett, anser ikke noe annet osm sikkert nok.
lavendelblomst Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Lekebutikken her jeg bor nektet å selge det fordi det er så usikkert. Han sa at det er svært få land som faktisk det er tillatt i.
Gjest Skrevet 22. juli 2009 #7 Skrevet 22. juli 2009 Nei, utrolig nok ikke, men det burde jo bli det. Kan ikke fatte at det ER lovlig jeg... Min personlige mening er at de også hever grensen for når man har lov til å snu babyen/barnet fra 9 kg til 15 kg, linken viser jo tydelig hva som er tryggest for små barn og 9 av 10 snur 1 åringene sine, så noe bør jo gjøres...
Mamma til snart 4 Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Som de over her, du kan like gjerne legge babyen løst i baksetet på bilen, ikke trygt i det hele tatt!! Vær så snill å kjøp bilstol, det er også 100 ganger lettere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå