April beibi<3 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Kan men få svangerskapkløe tidlig? Er i uke 4 så jeg har ikke vært på undersøkelse ennda. med min første så hadde jeg svangerskapkløe 2mnd før termin å den var veldig ekstrem,var på utralyd flere ganger og tok blodprøver for det var for høye verdier på levra og galle. va tror dere,skal jeg ta kontakt med legen min?!
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Aner ikke hva som er "normalt" jeg,men sist jeg var gravid (endte i MA), var det kløen jeg merka først som et symptom Da klødde jeg under føttene,i hendene/fingrene og ja...generelt oooover alt!! Nå er jeg i uke 10,og har fått så smått tilbake kløen. Men jeg visste ikke at man bør kontakte legen?? Kan det altså være skadelig for fosteret? Hmmm,noen andre må nesten svare deg på det
Spira31 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Aner ikke hvor tidlig man kan få det.. selv fikk jeg det ca 3 mnd før termin med datteren min og da fikk jeg noen allergitabletter mot det..kommer ikke på nå hva de heter, jeg tok også blodprøver galle/lever. Kjipe greier, håper virkelig ikke det er det du har fått nå så tidlig! Jeg hadde tatt det opp med legen....
April beibi<3 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 jeg fikk tabletter å hjelp veldig:) Ble gal av all kløen jeg hadd med min første. jeg tar kontakt med legen så får de følge med litt,vil ikke ha det en gang til:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå