Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Hei og hopp folkens Er det noen som har noen gutteleker/ting til overs? Jeg skal flytte fra lelighet og inn i hus med stor H. Og siden jeg frem til nå har bodd på 50 kvadrat uten uteområde, så er det ganske tynt med skikkelige uteleker til tassen stakkar:p Har tenkt å kjøpe inn noen ting, har allerede kjøpt huske og skal kjøpe gynge osv når vi har kommet inn. Men så tenkte jeg at det blir for dumt å kjøpe inn alt nytt hvis noen har ting de vil kvitte seg med! Vil helst ikke være storforbruker og søple ned jorda mer enn nødvendig;) Så, er det noen som har uteleker eller andre ting de vil kvitte seg med? Gutten min er 1 år, og er glad i det meste av leker;) Elsker å arve ting til gutten vår, føler at vi ikke forsøpler og forbruker så mye da;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hvor bor dere da? Har en del ting som jeg skal gi bort. Hvis dere har dårlig råd hjelper jeg gjerne. Har det selv og vet hvor sårt det er å ikke kunne gi barna det de ønsker.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Bor i Hamar Er ikke det at vi har så dårlig råd, er heller det at vi liker å arve heller enn å bare kjøpe nytt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå