nelliik m/blå & rosa Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 .. og underholde seg selv innimellom? Hvor flink er deres små til det?
mamarama og lille banan Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 lille banan på snart 9 måneder er flink til det. han er opptatt av at jeg skal være i nærheten og vi "prater" mye. men jeg er ikke nødt til å leke med ham hele tiden. han er flink til å leke selvstendig, og har vært det siden han kom seg rundt selv.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Hun gjør nesten ikke annet hehe! Jeg sitter nede på gulvet med henne litt her og der iløpet av dagen, men stort sett holder hun på for seg selv. Krabber rundt og undersøker leiligheten, og er VELDIG travel om dagen- har nesten ikke "tid" til muttern;) Men klart, når hun begynner å bli trøtt/ gretten krever hun ofte mer oppmerksomhet, og da setter jeg meg enten ned til henne eller tar henne opp på armen! Også eeelsker hun å se på meg vaske/ feie osv- krabber etter meg og følger spent med!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 ..men som mamarama sier, er også flisa avhengig av å ha meg i nærheten- går jeg ut av rommet begynner hun å sutre eller kommer fort krabbende etter. Prater også mye sammen om hva hun finner og oppdager på sin ferd rundt omkring i den store "stue-verden";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå