Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Jeg er i 8. uke, og er så kvalm at jeg har lyst til å dø! Alt lukter helt jævlig, jeg får ikke i meg hverken vått eller tørt, ingen medisiner virker. Jeg har nå ringt sykehuset i håp om innleggelse uten henvisning, for jeg tror ikke at jeg er i stand til å komme meg på legekontoret for å få henvisning. Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap også, og vet ikke om jeg orker dette igjen dersom jeg ikke får hjelp til lindring av kvalmen. Jeg er så fortvilet!!
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har et tips som hjalp en venninne av meg, etter 7 uker i senga grunnet kvalme i svangerskapet. Hun fikk hjelp av en homeopat. To dager etter at hun fikk pillene, så spiste hun "et helt brød" som hun sa;) Vet ikke om det hjelper for alle, men kan være verdt et forsøk?
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Huff da. God bedring! Håper du slipper kvalmen snart.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg kommer meg ikke ut døren engang, så tror ikke at jeg klarer å komme meg til homeopat dessverre:o( Har forsøkt homeopat tidligere for reisesyke men dessverre uten effekt. Takk for tipset uansett:-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 uffameg. Har vært der du er nå. Helt jævlig. Jeg har hyperemesis svangerskap 2 og er nå i uke 26. Første mnder trodde jeg at jeg skulle dø,men gjorde jo selvsagt ikke det:)* Du får reise på sykehuset å få noe IV. Eneste som kanskje kan hjelpe deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå