Gå til innhold

Jeg har så vondt at tårene bare spruter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 8. uke, og er så kvalm at jeg har lyst til å dø! Alt lukter helt jævlig, jeg får ikke i meg hverken vått eller tørt, ingen medisiner virker. Jeg har nå ringt sykehuset i håp om innleggelse uten henvisning, for jeg tror ikke at jeg er i stand til å komme meg på legekontoret for å få henvisning. Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap også, og vet ikke om jeg orker dette igjen dersom jeg ikke får hjelp til lindring av kvalmen. Jeg er så fortvilet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et tips som hjalp en venninne av meg, etter 7 uker i senga grunnet kvalme i svangerskapet.

Hun fikk hjelp av en homeopat. To dager etter at hun fikk pillene, så spiste hun "et helt brød" som hun sa;) Vet ikke om det hjelper for alle, men kan være verdt et forsøk?

Skrevet

Huff da. God bedring! Håper du slipper kvalmen snart.

Skrevet

Jeg kommer meg ikke ut døren engang, så tror ikke at jeg klarer å komme meg til homeopat dessverre:o( Har forsøkt homeopat tidligere for reisesyke men dessverre uten effekt. Takk for tipset uansett:-)

Skrevet

uffameg.

Har vært der du er nå. Helt jævlig. Jeg har hyperemesis svangerskap 2 og er nå i uke 26.

Første mnder trodde jeg at jeg skulle dø,men gjorde jo selvsagt ikke det:)*

Du får reise på sykehuset å få noe IV. Eneste som kanskje kan hjelpe deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...