hordaland84 Skrevet 21. juli 2009 #1 Skrevet 21. juli 2009 Har fått time til vanlig UL men ikke før i uke 20+2. Syntes det var så sent. Har lyst å bestille time privat men ønsker ikke å ta innvendig UL. Jeg er nå i uke 10+0. Noen som vet?
Tnica Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Jeg skal på UL i uke 9 og da fikk jeg beskjed om at dette ville være utvendig. Jeg ble litt overrasket, for venninnen min som tok UL i samme uke, måtte ta innvendig. Har hørt at det er lettere å se med innvendig, men satser på at legen jeg skal til vet hva han gjør og at det ikke blir noe problem med å se fosteret!
bianchi Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg var på ul i uke 7. Dette var utvendig, men med et ganske nytt apparat. Så to hjerter som banket;) vi hadde fått bedre bilder hvis det hadde vært innvendig ul sa legen. Det spørs sikkert på hvor nytt utstyr de har, men det er nok utvendig ved ti uker.
Juuuunibaby <3 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg var på ultralyder i uke 12, 13, 14, 16 og nesten 19. I uke 16 tok hun utvendig for å se på babyen da den var blitt så stor at de ikke så den ordentlig på innvendig.
hordaland84 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2009 Tusen takk for svar jenter Syns det var så ubehagelig da jeg var på innvendig UL sist men da var det i forbindelse med en SA så det var vel kanskje omgivelsene rundt det. Da satser jeg på å bestille time ganske snart Er kjempespent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå