Gå til innhold

er ikke emmaljunga edge duo utrolig tung og diger?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde falt sånn for denne vogna på nettet men da jeg var ute og så på den i dag ble jeg så overrasket over hvor utrolig stor og upraktisk den virket..... hva mener dere som har den? er den ikke tung å dra ut og inn av bilen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jo, sinnssykt også.

Skrevet

Hehe.. kjøpte meg ei slik vogn for tre år siden. Den var så stor at jeg ikke fikk den inn i min opel vectra 99 mod. Så enden på visa blei at vi måtte kjøpe ny bil. Har nå mercedes E klasse og der har jeg god plass til andre ting ved sia. Vogna er sykt god vist du er glad i å gå i ulent terreng.. Jeg elsker emmaljunga vogner og kunne ikke vært for uten.. Ja de er store og tunge, men solide vogner..

Skrevet

Kommer jo an på hva slags behov du har mtp vogn. Vi bor sånn til at på vinteren hjelper det ikke med en "puslete", lett vogn med svingbare hjul, da hadde jeg ikke kommet meg av flekken! Emmaljungaen er stor og tung, men bagen er dyp og romslig, så barnet ligger trygt, varmt og lunt i en pose der på kalde dager.

Skal du mye rundt med bil og/eller kollektivtransport og i bymiljø er det nok ikke helt rette vogna. Hadde vi fortsatt bodd inne i Oslo hadde jeg valgt en annen, lettere med svingbart forhjul, a'la Bugaboo eller OTH.

Skrevet

Hæ, å nei det, dette er en kjempe vogn;) du finner ikke bedre, jeg har denne å er såååå fornøyd;)

vi har en BMW 520 stv, har knall god plass i bagasjo rommet. jeg er en av di svakeste i min familie, men klarer fint å løfte vognen inn å ut av bilen uten noe problem i det hele tatt, så da vet jeg ikke hvordan det står til med dere;)haha. men kommer jo an på hvor du bor og hvilket behov dere har, vi bor litt landligt, altså ikke i store by, men ser mye av de storby vognene som er på markede, og synes at mange av dem ser pusseligge å skremmende ut;) bedre med en solid vogn vet dere;))

Skrevet

jeg er ikke akkurat diger selv da men klarer nok¨å løfte den....syns bare den virket så upraktisk likevel. hadde simo combi sist og syns den tok masse plass og var et stort drass. bor også sånn til at jeg trenger ei vogn som er god på "terrengkjøring".....ikke akkurat bare bykjøring her nei, masse dårlige grusveier på landet.... hmmmm ikke lett

Skrevet

vi har 2stasjonsvogner, og får god plass til den i bagasjerommet. Den er veldig lett å slå sammen, og helt grei å få inn og ut av bilen. Mini har vogna som sovevogn i barnehagen, men i helgene så må vi ta den hjem fordi det er eneste vogna vi har. Så jeg løfter den inn og ut av bilen hver fredag og hver mandag, selv om jeg er snart 6mnd på vei med nr.2. Går bare fint :D

Er enormt fornøyd med vogna, og har ikke angret ett sekund på at vi kjøpte den. Er lett og stødig å trille, å kommer seg fram uansett føre og vær :D

Er god og romslig plass i baggen, med god plass til voksi/vinterpose. Liker også godt at det er vendbart styre på den, og at myggnettingen er innebygd i kalesjen. Veldig mange praktiske detaljer :D

Skrevet

Vi hadde den med førstemann og solgte den da junior var ferdig med å ligge i bagen. For oss ble det en veldig stor og tung vogn. Super pga den store bagen, men stor bag får man også på f.eks TFK-vogna som vi har kjøpt denne gangen. Helt enig i at Emmaljungaen er god på vinterføre. Man sladder ikke rundt med den vogna for å si det sånn;) Understellet på vogna har mye å si for hvor tung den blir. Vi hadde sportsunderstellet og det var tungt!

Nå når vi venter nr 2 så trenger vi rett og slett bagasjerommet til litt mer enn bare vogna!!! Vi kjører en passat stasjonsvogn.

Men bare så det er sagt: Emmaljunga er ei veldig god vogn og godt likt av veldig, veldig mange uansett om de kjører stasjonsvogn eller ei:)

Skrevet

joda helt enig med deg.

jeg var fast bestemt på å kjøpe ei slik nå med nr 3, har ei utslitt simo duo fra 2000 - DEN er så lett og deilig å trille (men desverre ødelagt). Men skal sies att jeg er ganske usikker på å kjøpe den vogna nå, just besøkt ei venninne og brukt vogna hennes litt - den var jo så SINNSYKT tung og balkete. så nå er jeg veldig usikker:( Syns jo vogna er så flott, myk sportsdel og flott bag.

HAr jo prøvd en del nye simo vogner også, de er jo rimelig tunge de også.

jaja - ikke vet jeg. skal i allefall ha ei simo duo eller emmaljunga duo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...