Gå til innhold

Endelig litt mer dagsøvn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille persille har de siste ukene sovet dårlig på dagen. Har prøvd alt: amming, gå tur, vugge, bære osv. Ingenting funket. Samtidig ble det bare rot med ammingen, hun nektet å ta puppen og bare skrek.

Var på helsestasjon og veide henne og hun hadde heldigvis gått greit opp etter en liten dipp forrige mnd. Det som var så fantastisk var at hs hadde ferie og bare sekretæren var der. Jeg spurte om hun hadde noen gode råd ifht ammingen, hs har bedt meg om å amme ofte for å få i henne nok mat. Sekretæren spurte om jeg var sikker på at hun var sulten hver gang hun fikk mat....hmm...nei, det var jeg jo ikke. Hun foreslo at jeg skulle la det gå 3 timer mellom ammingene og ikke tilby henne selv om hun var urolig. Jeg har idag gjort dette og jammen så har ungen spist ordentlig for første gang på nesten en mnd. Sover gjør hun også. Fulgte i tillegg ammehjelpens råd om å la henne snuse seg frem til puppen istedetfor å trykke den opp i ansiktet hennes.

Ååååh jeg er så glad, har fått tilbake den blide og fornøyde jenta mi idag - håper bare det varer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...